Bir Fenerbahçe'li gözünden Bayern maçında Galatasaray'ın ne yapması gerektiği konusundaki görüşlerimi bu yazımda anlatacağım.
Bayern München Dizilişi

Öncelikle 6,8 numara ve defans hattındaki boşluk olası bir atağı merkez hattına sıkıştırma ve bu alan sıkışıklığında esnek bir karşı atak başlatma amacı taşıyor, atak durumunda ise 6 ve 8 numara kanat-merkez bağlantısını keserken bekler kanat hücumunu yavaşlatma amacı taşıyor. Atak durumunda ise defansif orta sahalar rakip alana yaklaşıp kanat-merkez akışını sağlıyor ve Kane duruma göre arkaya koşu yapıyor veya gizli santrafor olup 42 numara ile atağı aktarıyor.
4-1-3-1-1

Bu dizilişteki amaç rakibin merkez-kanat dengesini bozup dengeli bir oyun ile karşı atak yapmak. 7-2 ve 9-5 arası boşluklar rakip kanat oyuncusunu yalnız bir atağa zorlarken 6 ve 8 numara bağlantısı oyunu aktaracak ve böylece dengeli bir oyun oynanacak.
4-3-1-2 (defansif)

Bu dizilişte de saldırıda boşluk bırakarak dengeli bir şekilde rakibi olabildiğince kendi yarı sahasına gitmeye zorlarken dengeli bir sistem ile bindirme ve pres ile kontra atak ve alan kontrolü üzerine oynanacak.
4-4-1-1

Diğerleri kadar iyi olmasa bile 4-4-1-1 de fena bir fikir değil ama uzun toplar için defansif orta saha eksikliğinden dolayı kalecinin dikkatli olması ve libero oynaması gerekebilir ve defans hattı kontra atak riskinde olabilir.

Yazım bu kadardı, okuyan herkese teşekkürler... Eğer diziliş isimlendirmesinde veya taktik yorumunda hatam varsa bilenler aydınlatırsa sevinirim :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar