Rekor Kıran Film: BEŞİKTAŞ'taki Köstebekler!

Rekor Kıran Film: BEŞİKTAŞtaki Köstebekler!

Herkese Selamlar.

Super Girl.
Super Girl.

Dün medyaya sızdırılan bir video oldu. BEŞİKTAŞ Başkanı Ahmet Nur Çebi'nin transferin son gününde yaptığı bi transfer görüşmesi. Gizli bir şekilde kayda alınmış ha! Öyle bilerek falan değil. Bu videonun ardından taraftarların büyük çoğunluğu Çebi'ye tepki gösterdi. Ben dahil.

"Transferin son günü nasıl bu kadar rahatsın!"

"Bu taraftar canını dişine takıyor sabahlara kadar bekliyor sen dalgaya alıyorsun!"

Ve daha buna benzer bir sürü şey. Ama unutulan önemli şeyler vardı..

Şimdi Birincisi;

📌🖇Videoyu sakin kafayla izlerseniz siz de fark edeceksiniz. Transfer önceden ayarlanmış. Görüşmeler yapılmış ama oyuncu teklifi beğenmemiş ve başkan da menajeriyle konuşuyor. Hatta oyuncunun ülkesindeki Spor Bakanının da olduğu söyleniyor telefondaki kişinin. Her neyse.. Bu videonun alt yazılı halini YouTube'da bulamadım. Ama dediği şeyler şöyle;

Rekor Kıran Film: BEŞİKTAŞtaki Köstebekler!

Dediğimiz teklif işine geliyorsa gelsin biz hazırız, uçağımız hazır; gelmiyorsa elimizden gelen bir şey yok bugün transferin son günü biliyorsunuz diyor kısaca. Benim Çebi'ye aman aman hayran olmadığımı beni tanıyanlar bilir zaten. He ben köstek olmam orası ayrı. Çebi'nin normal yönetimi, tutumu gene eleştirilebilir! Ama bu videoya gevşek demek saçmalık. Aksine ikna etme ihtimali için bizzat kendisinin görüşmesi iyi bir olay.

Dün bunun ardından kendisi cebinden yüksek bir miktar kulübe maddi katkıda bulunmuş. 120 Milyon TL civarında şahsi bir kefalete imza atarak. Şimdi gelelim asıl önemli konuya..

Bu Video Nasıl Çekilebiliyor!?!

Rekor Kıran Film: BEŞİKTAŞtaki Köstebekler!

Zaten bu videoyu çeken köstebek de tam olarak bunu amaçlamadı mı? Dünü yani. İyi niyetle son menajer görüşmesini gören taraftarlar olayı anlamayacak ve yönetimi istifaya davet edecek böylelikle ortalık karışacaktı.. Başardı da!

Ya Allah aşkına bir kulüpte bu tür görüşmeler, kulüp içi olaylar vs türü şeylerin medyaya o kulüp tarafından salındığını nerde gördünüz! Bu videoyu çeken her kimse şu an işine son verilmesi gerekiyor. Acilen hemde!

Problem!

Ben bu paylaşımı Gençlerbirliği maçından sonra paylaşmıştım. Twittır'da. BEŞİKTAŞ'ın sorununu arıyorduk ya hani. İşte sorun bu! KULÜPTE ARKADAN İŞ ÇEVİRENLER VAR. Gizli köstebekler! BEŞİKTAŞ'ta bu yüzden orta yol sağlanamıyor. İşler karışıyor.

Ve bu köstebekler açığa çıkmadıkça BEŞİKTAŞ'a zarar vermeye de devam edecekler. Sizler nolur böyle her olan olaya, algıya direkt kapılmayın. Emin olun daha başka, hiç beklemeyeceğiniz şeyler de var. Kimseye, hiçbir şeye güvenilmez şu an!

Her Kim Olursa Olsun Başımızda

Rekor Kıran Film: BEŞİKTAŞtaki Köstebekler!

Ve bu hep böyle kalacaktır. Herkes bunun bilincinde davransın.

BEŞİKTAŞ Sevgimiz de Sadakatimiz de daimi.

Rekor Kıran Film: BEŞİKTAŞtaki Köstebekler!

Yanlış şahısların sorumluluğu BEŞİKTAŞ'a yüklenemez! Bu samimiyetsizlik ve cahillikten başka bir şey değildir. O şahıslar elbet bir gün gidecek. Tertemiz tarihi, asaleti, şerefi ve tüm içtenliğiyle tek kalan BEŞİKTAŞ olacak. SEBA'ya verdiğimiz söze daha sımsıkı sarılarak BEŞİKTAŞ'ın kötülüğünü isteyen her şahısa bir bir hesap sormasını bileceğiz. Hepsi zamanla..

Sonsuza kadar sevildiğini bil yeter..

BEŞİKTAŞ JK
BEŞİKTAŞ JK

@bceren1903_

Rekor Kıran Film: BEŞİKTAŞ'taki Köstebekler!
Cevapla