
2019-20 Sezonu Lig Sıralamasına Göre;

Trabzonsporun UEFA'dan men cezası sebebiyle, 3. sırada bulunan BEŞİKTAŞ Şampiyonlar Ligi ön elemelerine katılma hakkı kazanmıştı. Ve kurada ise çıkan rakibi Yunan ekibi Paok oldu.
Türk-Yunan Gerginlikleri.

Kura çıkar çıkmaz zaten siyasi mevzulardan neredeyse tüm ülke gaza gelmeye başladı bile. Ardından Paouk'un, içerisinde Yunanca ''Ayasofya, İstanbul'' gibi yazıların nakışlı olduğu formasını paylaşması üzerine ortalık daha da kızıştı. Bu kışkırtma işi pankartlara döktürdü...
''Atatürk'ün Askerleriyiz'' Mesajı ve Yunanlıların Denize Döküldüğü Bİr Tema.

Paok'tan Mesaj:

BEŞİKTAŞ, Yunanistana vardığı zaman Paok'un bıraktığı not bu şekildeydi. Notun ardından BEŞİKTAŞ, resmi hesabından özel olarak teşekkür etti. Taraftarlarımız hala aynı hırs ve saldırma iç güdüsüyle devam ediyor. Orası ayrı. :D Peki ya Paok bu mesajı öylesine mi söylemişti yoksa geçmişte bazı bağlantılar mı vardı...
Paok'u Türkiye'den Göç Eden Rumlar Kurdu.

1875 yılında İstanbul'un bir bölgesi olan Pera'da Hermes adıyla kuruldu ve Türk-Yunan Savaşı'nın etkisiyle Yunanistan'a Selanik'e taşınıp 1926 yılında şu anki adı alan PAOK Thessaloniki Spor Kulübü olarak vizyona geçti. Paok'un renkleri ve ambleminde bulunan Çift başlı Kartal özellikle BEŞİKTAŞ'ı anımsatması ile biliniyor zaten. Bu yüzden Göçmen Rumların BEŞİKTAŞ'tan etkilendiği söylenir. Kaldı ki aslında ikili arasındaki ilşkileri destekleyen geçmiş kanıtlar da bulunuyor.
Aris-BEŞİKTAŞ Kavgası. (1996)
Maç esnasında Aris ve BEŞİKTAŞ arasında gerginlik çıkıyor. He bu arada Aris Yunanistanın en büyük sayılan kulüplerinden. Ve bu kavgada Paok, BEŞİKTAŞ'a destek çıkıyor o zamanlar. Zaten bu destek çıkma olayından sonra iki kulübün bağlantıları daha da güçleniyor. Bu olay dışında Paoklu yöneticilerin 2004 yılında BEŞİKTAŞ'a ziyarete gelmişliğide var. Özel olarak. Hatta orada dostluk temeli atıldığını söylerler.
''Eski Dostluk''

Ya ben böyle arşive bakıyorum mesela. Geçmiş yıllarda Paok-BEŞİKTAŞ ilişkisi acayip güçlüymüş. En son zaten Fenerbahçe'nin maçında taraftarlar arasında destek mevzusu oluyor galiba. 2014'de adamın biri yazmış. Diyor ki ben Paok-BEŞİKTAŞ dostluğunu hiç kimsenin koparamayacağını düşünüyorum, çok sağlam vs vs.. Ama şimdi eminim Yunanistan ile olan ilişkiler dışı pek çok taraftar bilmiyordur bile ikili arasındaki geçmiş ilişkileri. O yüzden aslında Türkiyeyi elbet temsil ediyoruz. Siyasi ilişkiler de var ama çok nefret edip ileriye gitmemek lazım. Mesela o tahtaya yazdıkları nottan sonra bizim taraftarlardan o kadar tepki geldi ki işte korktular o yüzden yumuşatıyorlar. Bilmem ne. Yahu zaten bir geçmiş var. Fazla nefret hiç hoş durmuyor yani. Hele ki ezbereyse.
Maç Hangi Kanalda, Ne Zaman?

Maç bugün saat 21.00'de Kanal D'den canlı yayınlanacak. Bu sefer yalnızca BEŞİKTAŞ taraftarının değil milyonların birlik olduğu bir maç olacak belki de. Umarız bizim adımıza güzel bir galibiyet gelir. Ve sakatlık, herhangi bir olay çıkmadan kulübümüz sağ salim döner Yunanistan'dan.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Evet emeğine sağlık. Aslında makalendede gördüğümüz şu. Paok kurumsal olarak bize zeytin dalı uzatmışken. Biz o dalı kırmakla meşguluz. Adamlar kafilemizi krallar gibi karşıladı.
Üzülerek söylüyorum Paok bu şartlarda ülkemize gelmiş olsa biz bu kadar iyi karşılamazdık.
Beşiktaş, paok, liverpool, bunlar dönem dönem birbirlerini trübünden desteklemiş takımlardor.
Tabiki gönlüm Beşiktaş tan yana. İnşallah alırız.
Forvetten yana sıkıntı yaşamazsak tabi.
Aynen öyle. Yani aslında gereksiz bir vahşilik var bizim taraftarlarımızda. Ve forvet konusunda da umarım sıkıntı olmaz..
Katılıyorum
Koyu Fenerbahceliyim. Koyu diye belirtmemin sebebi ise fenerbahce yabanci takimlarla mac yaparken bazi galatasaray ve besiktas taraftarlari yabanci takimi destekliyor. Keza ayni sekilde bazi koyu fenerbahcelilerde yabanci takimi destekliyor. Bu cok yanlis bir dusunce ve bu konuda fanatiklik olmaz. Insallah besiktas üst tura cikar ve ulke puanina tekrardan katki saglar cok ihtiyacimiz var
Vatan haini onlar
Yani umarım diycem ama bu gidişle olmayacak 😏
Besiktas maci kaybetti ama Gelecek vaad eden süper bir kaleci kazandi. Ersin insallah altay bayindir ve ugurcan cakir seviyesine gelir.
İnşaAllah çok daha iyisiyle olsun..
Beşiktaş bence turu geçecek kadro daha iyi, taraftarda yok bu bir avantaj bizim için.
İnşaAllah uyum sağlamada da sıkıntı olmaz
Bir GS li olarak Beşiktaşı çok severim. Haydi kartallar gösterin kendinizi ❤️
🦅🇹🇷
Zaten bu mac turkiyede oynan mayısı iyi oldu aslında bunlar unutmasın sade futbol yok bunun basketi var nasıl olsa fener taraftarının onune çıkarlar yalnkz kıskırtmayı kimseye tavsiye etmem
BJK kazanacak KARA KARTALIMIZIN şanı yeter beee 😀
İnşaAllah be🌪🦅
Beşiktaşlayım tabiki ikisinide kazanırız 2.0
Cimbombom