Menajerlik Oyunlarındaki Saçma Kararlar Emek Götürüyor

Selamün aleyküm. Şu an oyuna çok sinirlendim ve menajerlik oyunlarının genel sorunu olduğunu düşündüğüm bu olayı sizlerle paylaşmak istedim. Kısa bir yazı olacak. Konuya direkt dalıyorum. Şimdi normalde ben 1. sıradaydım 0 yenilgim vardı. Ve 62Dersim takımının 1 yenilgisi vardı. şu an benden averajla önde olduğu için gene 1. sırada. Ama asıl olay şu ki;

Haksız puan kaybım var

Menajerlik Oyunlarındaki Saçma Kararlar Emek Götürüyor

Saçmalığa bakın hele

Ben %80 antrenmanla çıkartıyorum takımımı maça ve kadro gücüm 60. Ama ne hikmetse sırf ev sahibi diye %0 antrenmanlı + 54 genli adam beni 2-1 yenebiliyor. Where is the adalet?

Hayır normal ligde hakemler var, oyunda gene adaletsizlik var. Vallahi ayıp ama ya. Hayır emek veriyoruz şurada el vicdan.

Menajerlik Oyunlarındaki Saçma Kararlar Emek Götürüyor

Siz ne düşünüyorsunuz?

Bu tür menajerlik oyunlarında hak yendiğini düşünüyorum kendi adıma. Her şeye rağmen neden oynuyorum; çünkü TÜRK yapımı bir kere. Ve yani ikinci olmaktan sıkıldım, artık takımımı şampiyon yapmak istiyorum. Oyun ister istemez hırs yaptırıyor. Kısaca bu kadardı... Yani gerekli miydi emin değilim ama bir oyun stili hakkında kendi görüşümü paylaşmak istedim. Hayırlı akşamlar...

#bCeren1903

Menajerlik Oyunlarındaki Saçma Kararlar Emek Götürüyor
Cevapla