Selamün aleyküm. Şu an oyuna çok sinirlendim ve menajerlik oyunlarının genel sorunu olduğunu düşündüğüm bu olayı sizlerle paylaşmak istedim. Kısa bir yazı olacak. Konuya direkt dalıyorum. Şimdi normalde ben 1. sıradaydım 0 yenilgim vardı. Ve 62Dersim takımının 1 yenilgisi vardı. şu an benden averajla önde olduğu için gene 1. sırada. Ama asıl olay şu ki;
Haksız puan kaybım var

Saçmalığa bakın hele
Ben %80 antrenmanla çıkartıyorum takımımı maça ve kadro gücüm 60. Ama ne hikmetse sırf ev sahibi diye %0 antrenmanlı + 54 genli adam beni 2-1 yenebiliyor. Where is the adalet?
Hayır normal ligde hakemler var, oyunda gene adaletsizlik var. Vallahi ayıp ama ya. Hayır emek veriyoruz şurada el vicdan.

Siz ne düşünüyorsunuz?
Bu tür menajerlik oyunlarında hak yendiğini düşünüyorum kendi adıma. Her şeye rağmen neden oynuyorum; çünkü TÜRK yapımı bir kere. Ve yani ikinci olmaktan sıkıldım, artık takımımı şampiyon yapmak istiyorum. Oyun ister istemez hırs yaptırıyor. Kısaca bu kadardı... Yani gerekli miydi emin değilim ama bir oyun stili hakkında kendi görüşümü paylaşmak istedim. Hayırlı akşamlar...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar