Selamün aleyküm. Hayırlı geceler herkese🙋 Geceye bir şarkı bırakalım mantığı şu ana kadarki süreçte bestesi yapılan Beşiktaşlı futbolcuların şarkılarını dinleyeceğiz. Her biri birbirinden güzel. O zaman hemen geçelim;

Seviyoruz Quaresma
Söz: Samet Örgü
Kalede Fabri var
Söz: Samet Örgü
Benim adım Atiba
Söz: Samet Örgü
Biz ne defanslar gördük ~ Pepe
Söz: Samet Örgü
Demba Ba
Söz: Sami Kaya
ElVida
Söz: Bilinmiyor
Karius (Mihriban)
Söz: Mert Aslan
Nasıl attın o golleri Kagawa
Söz: Bilinmiyor
Shinji Gol Gol Gol
Söz: BEŞİKTAŞ taraftarları
En çok hangisini beğendiniz?
Elbette daha da bestesinin yapılmasını hak eden futbolcularımız da var. Fakat sanırım ilk etki adına bazıları daha etkili olmuş. Beste sahibi tüm Beşiktaşlılara bize böyle bir gurur verdikleri için Beşiktaş'ı temsilen teşekkür ederim🙏🏁 Hoşça kalın...
Bestecilerin kanalı
📌Samet Örgü > YouTube > Doğunun Fısıltısı
📌Mert Aslan > YouTube > Mert Aslan
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar