Beşiktaş, Fenerbahçe Maçına Çıkmama Kararı Aldı! Peki Bu Karardan Sonra Beşiktaş'ı Ne Bekliyor?

Ziraat Türkiye Kupası yarı final rövanş maçında çıkan olaylar sonucunda hakem tarafında tatil edilen Fenerbahçe-Beşiktaş maçı için karar TFF tarafından verilmişti. Bu kararda maçın 57. dakikasından devam etme kararı çıktı.

Beşiktaş, Fenerbahçe Maçına Çıkmama Kararı Aldı! Peki Bu Karardan Sonra Beşiktaş'ı Ne Bekliyor?

Federasyonun bu verdiği kararı hukuksuz bulan Beşiktaş Divan Kurulu üyeleri aldıkları tavsiye nitelindeki kararla bu maça çıkmama kararı aldılar. Peki Beşiktaş'a bu durum nasıl sirayet eder?

Beşiktaş karşılaşmaya çıkmadığı için 3-0 hükmen yenik sayılacak ve kupadan ihraç edilecek

Beşiktaş, Fenerbahçe Maçına Çıkmama Kararı Aldı! Peki Bu Karardan Sonra Beşiktaş'ı Ne Bekliyor?

Müsabaka saatinde, müsabakanın oynanacağı sahada olmayan takım o maç için 3-0 hükmen mağlup sayılmaktadır. Şayet Beşiktaş o saate sahada olmazsa bu durumla karşı karşıya kalarak kupadan elenmiş olacak.

Beşiktaş bu sezon yarı finale kadar hak ettiği kupa gelirlerini alamayacak, şayet ödeme aldıysa iade edecek!

Beşiktaş, Fenerbahçe Maçına Çıkmama Kararı Aldı! Peki Bu Karardan Sonra Beşiktaş'ı Ne Bekliyor?

Ekonomik olarak hak edişler yok sayılacak ve ödeme yapılmayacak olası bir sahaya çıkmama kararında.

Beşiktaş önümüzdeki sezon Ziraat Türkiye Kupası'ndan men edilecek!

Beşiktaş, Fenerbahçe Maçına Çıkmama Kararı Aldı! Peki Bu Karardan Sonra Beşiktaş'ı Ne Bekliyor?

Sahaya çıkmama kararı sadece bu sezonu değil gelecek sezonu da etkileyecek. Böyle bir durum gerçekleşmesi durumunda Beşiktaş önümüzdeki sezon Türkiye Kupa'sından mahrum kalacak.

Beşiktaş, Fenerbahçe Maçına Çıkmama Kararı Aldı! Peki Bu Karardan Sonra Beşiktaş'ı Ne Bekliyor?
Cevapla