Rüzgardan korunmak için iyi oluyor çünkü benim gözlerim kışın da çok sulanıyor.

Rüzgardan korunmak için iyi oluyor çünkü benim gözlerim kışın da çok sulanıyor.

Rüzgardan korunmak için takmak mantıklı olabilir. Ama ay dur bugün gözlük takayım diyip takmak saçma.
katılıyorum
Cevap
10Cevap
Ben takmazdım gözlük sevmiyorum
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Güneş gözlüğü kışın da takılması gereken bir koruyucu tabiki takar bilinçli insanlar, önemli. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Kar kış yağmur çamur demeden takıyorum baya alışkanlık yaptı. Ayrıca yolda insanlara baktığım zaman belli de olmuyor süper olay.
Bence saçma değil. Ben kış da olsa takarım.
bence de
Ben yazın bile takmıyorum ama isteyen takabilir bana saçma gelmiyor
aynen yazın takmayanlar bile var. kim nasıl rahat ediyorsa öyle yapsın
Oha görmedim seninkini 🤦🏼♀️ değil şu an gözümde
Güneşe tahammülüm çok az
Biz havalı olsun diye kapalı düğün salonunda takani gördük hahahaha
Saçma değil, takarım. Güneş gözlüğü sadece işlevsel bir şey değil aynı zamanda aksesuar.
Takılabilir kışın da güneş olabiliyor ayrıca kar insanın gözünü karartıyor. Aksesuar olarak da kullanılabilir ayrıca
Göz kuruluğundan koruyor ama siyah canlı olmaması gerek çok açık renk olabilir hatta şeffaf
Her mevsimde takılabilecek bir aksesuar bence.
Yoo mantıklı beyaz kara bakarken de göz kamaştırıcı etkiyi alıyor
Neden saçma olsun aksesuar olarakta olabilir güneş içinde olabilir kar içinde rüzgar içinde
Ben zaten gözlük takıyorum.
Ben takarım saçma değil
Gözlük güneşte takılır abi ya
Saçma değil ben de takarım
Kışın da güneş var niye saçma olsun
Yazın bile takmıyorum
Yazın bile takmıyorum ki
Göz teması kurmamak için takarsın ne var bunda
Takılabilir gayette hoş duruyor
Normal şartlarda takmam…
Takmam
Saçma takmam
Takilabilir
Sacma...
Resim berbat dayı üzüldüm senin için
Güneş gözlüğümü
karda olur
takarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?