Kışın gözlük takmak saçma mı, takar mısın?

Rüzgardan korunmak için iyi oluyor çünkü benim gözlerim kışın da çok sulanıyor.

Kışın gözlük takmak saçma mı, takar mısın?
Kışın gözlük takmak saçma mı, takar mısın?
Cevapla