
#EdamedaKışSporGiyim #Decathlon #EdaModaStil 🌨️☃️🧤🧣👢🥾👒

#EdamedaKışSporGiyim #Decathlon #EdaModaStil 🌨️☃️🧤🧣👢🥾👒
Yaşamış olduğum şehre çok az kar yağışı olduğu için kar kombini yapmama gerek yok. O kadar az yağıyor ki yerler karı görüyor mu görmüyor mu bilemiyoruz hiçbir şekilde yerler kalın tabaka kar olmuyor Erzurum Ağrı Kars gibi yerlerde yaşamış olsaydım kesinlikle eldiven atkı bere kalın mont dize kadar tabanı kalın içi tüylü bir çizme içimde boğazlı kazak kalın pantolon giyerdim
İzmir
Kar konusunda hevesim kursağımda kalıyor😌
Işte Ankara 'da da tek eksik denizin olmaması kar mı deniz mi dersen deniz olmazsa olmazım diyebilirim😄
Kar yağdığı zaman genelde kombin yapmaya özen göstermiyorum, yani o an için sıcak tutması benim için daha önemlidir ama tabi ki kiminle buluşacağıma göre ya da nereye gittiğime göre de değişir bazen moduma göre de değişiyor. genel olarak kombin yapmayı seviyorum özellikle bu konuda Decathlon iyi bir tercihtir benim için güvenle harika kombinler yapabileceğiniz bir marka ❄️
Evet, #Decathlon ile #SoğukSeniDurduramaz ❄️ iyi giyinmek herkesin hakkı! Decathlon! , giderken sağdan dönerken soldan 🤣🤣🤣
#SoğukSeniDurduramaz katılıyorum 🤣🤣🤣
😝😅
Kombin? Kaban + bot bitti gitti. ne atkı, ne şapka ne de eldiven yok katiyen takmam. İsterse dışarıda kar, tipi, fırtına olsun mizacımda yok maalesef... boğulma hissi, daral geliyor bana takınca. "alışmadık g@tte don durmaz" diye bir atasözü vardır bu söz resmen benim için söylenmiş.
Beyaza siyah yakışır o yüzdendir düğünlerde beyaz gelinlik siyah damatlık giyilir. O yüzden kar yağınca yeryüzü gelinse gökyüzü siyah damat olur. Velhasıl kelam asfalt siyahı, koyu petrol siyahı kullanmak kışın kar yağdığı zaman her insana yakışır
Cevap
31Cevap
siyah kırmızı kış favorileri hatta ikisini kombinlemeye bayılırım siyah cizmeler kirmizi mont kirmizi eldiven siyah atkı ya kışı çok seviyorum ama siyahtan vazgecemiyorum 😂
Genelde yaz kıyafetlerimde de kış kıyafetlerimde de belirli bir tarzım vardır ve o tarzı sürdürürüm. Senin bahsettiğin türden insanlar genelde filmlerde oluyor
Altları kaymayan bot giymeyi tercih ediyorum ben daha çok. Çok gösterişli olmuyor daha spor bir ürün sonuçta. Kayıp bir yetimi kırmaktan çekinirim.
Önce sağlık 🍀💚
Evet canım 💜
Kar, evet mükemeldir, kimsenin dışarı çıkamadığı o sokak ışıkları ve tipi de yürürken güzel görünmeliyim
😃😃😃 , ama üşürsün sen narinsin ☺
Demek kaslarının gücü karda etkisiz kalıyor kıyamam ☺😃😃😃
:)) evet kamp ateşi o zaman
Mükemmel olur tabi, fazla insanlı olmayacak izcilik ve parti kampı güzeldi ama çok insan sıkıyor bir süre sonra ☺😃
Aslında hayır şu yönden mesela yakınım olan arkadaşım veya sevgilim vs ile sıkmaz ama 50 kişi sıkıyor askeri birlik gibi
Evet öyle, sen gittin sanırsam kampa?
Tavsiye ederim efenim
Umarım, yardım lazım olursa beklerim 😌😌
Kardan adam yaparım. Kömür gözlüm, havuç burunlum, kiraz dudaklım derim. Birde kırmızınkaşkol tammaaam
Kardan adam ya bu minik, kardan kadına yürürsem eritirim 🙄😐☺️
Ateşimle erir yanlış anlama ☺️
Barbelü ateşi ☺️
Barbekü demek istemiştim de parmaklarım telefonun klavyesine sığmamış 😃
Evet ama kar suyu eridiğinde çamur lekesi yapacağından dolayı açık renkli kıyafet ve ayakkabımı feda etmem.
Hayır, sıcak bir kombin yapmaya özen gösteririm 😅
Buraya yağsa hemen elimde telefon koşardım kombin falan aklıma gelmezdi
😂 😂
Yaz kış fark etmez giyimime özen gösteririm.
Bizim burada kar yağınca bırak kombini millet bayram yapıyor 🤣
Evet 17 yılda bir oluyor sanırım 🙂
Aynen öyle 🙂
Hayır gelişi güzel giyinir sokağa atarım kendimi 😁😁😁
Kar benim gözlerimi alıyor yA , niye yağıyor ki
Yağınca sorayım bi
Pek umrumda olmaz, önemli olan donmamamdır : ))
Yok. Karı çıplak karşılamayı tercih ederim, bedenim karı hissetmeli
Benim favori kombimin siyah olduğu için standart siyah da kalırım 😴🖤
Tabi ki kar yağdığında da gezme kombinim ayrı kar topu oynama kombinim ayrıdır.
Kar kombinim 😄
Yoo direk evde pineklerim
Yani
Sıcak tutsun yeter bizi ya ne kombini
Üşümemeye daha çok dikkat ederim.
gar yağmıyor ki bizim oralara
mersin
Evet özeniyorum her şartta 🥰
Evet malum fotoğraf çekiniyoruz karda 🙈😂
Benim cevabımı tahmin edersin sen 😂😂
Simsiyah ginirim ben yine kombinle uğraşmam 😂
Yazın giydiğim renkli tişörtleri saymazsak gerçekten ama hep siyah ve lacivert var dolabımda
Evet bi yere giderken ne giysem diye düşünmüyorum. 5 dakikada hazır oluyorum bu sayede
Arkadaşım insanın içi renkli olsun kıyafetler önemli değil
☺️☺️
Lahana bebek gibiyim kış boyunca
Ben son levelim sanırım 😂
Kar yağmıyor ama 🙄
Sen mi yağdırcan 😀
Totom donarken yapamam kombin falan 🤣
Hayır. Ama kombin yapanlara bakarım 😃
Kutup ayısı gibi oluyorum adeta o zamanlar.
Hahaha evet😂
kırmızı karla en uyumlu renk
Hayir kalin giyinmeye ozen gösteririm
Aynen
Özellikle dikkat etmem
. Hayır
Valla kıçım donarken kombin vs düşünemem
Nickimi sesli oku :))
Hayır
Hoğaydaaa
Yo montumu giyer çıkarım
Göstermem
Ben Bencede derken
Ne gerek var
Komik olan nedir
Pek değil
Çok nadir
Özenmem
Ama bu sadece sormak için sorulmuş bir soru
Her zaman
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?