Eskiden kışlar daha güzeldi dediğiniz oluyor mu?

Eskiden kışlar daha güzeldi dediğiniz oluyor mu?

Eskiden kışlar güzeldi çünkü sıcaklık ve samimiyet vardı. Banyo yaptırıp sobanın başına oturtururlardı. Üzerindeki güğümden çıkan su sesi, sobanın icindeki alevin tavana yansıması ve tabikide kestane pişirmek. Üzerine mandalina veya portakal kabuklarını atıp etrafa yayılan mis gibi kokusu...

Eski kışın neyini özlediniz?

#SoğukSiziDurduramaz #Decathlon

Eskiden kışlar daha güzeldi dediğiniz oluyor mu?
Cevapla