Demi evet hele bu karadenizin tatil evleri oluyorya ahşaptan boydan camları olan icerde sobası olan böyle dağın zirvesinde ve kışın karlı havalarda orada sıcacık çay kahve içip keyif yapmak manzarayı seyretmek efsane ajsjsj
Analiz, analitik, anomali, anormallik, nromallik hepsi bende 🤣 Biz zaten dünya sektorunde en iyi korku filmi yapan ülkeyiz Yabancılar bir yapıyor sadece gülüyorum Bir tek O filmi korkutucu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Film izlemek
Sevmiyorum 😃 kışı sevmiyoruuum
ahahhaha seni antalyaya tasimak gerek
😂😂 kışın yaptığım tek aktivete kar yağınca mahalleli ile birlikte kar savaşi yapmak oluyor 😂😂 çok keyifli oluyor ve çok eğleniyoruz
ee bundan eglencelisi mi var 😂
Aynen öyle 🙋🙋
tatil yapmaya imkan yok ancak kar yağışını izlemek olsun kar yağerken yürümek olsun bunlar bile zevk veriyor :)
demi ya karın manzarası yeter
aynen öyle :)
Sokakta kartopu oynamayı kış tatili sanıyon herhalde.
yooo ben tatil olarak bahsettim orada mesela kayak merkezi
Zenginsiz öyleyse 🤭
Taşı karla kaplayıp kar topu oynamak. Bembeyaz kar üstünde hep kan oluyor.
Çok eğlenceli 🖤
😱😱😱 sen ne yaptin
Eğlence işte 😂
sen eğlenme 😱😱😱 boş ver başka birseyler yap bu no
Kişin soguk rüzgari yüzüme yüzüme esince bile çok mutlu oluyorum ben.
⛄🥳
Aynn🌬🌧⛄🌨❄
Kışın atkı bere eldiven her şeyi takıp yürüyüş yapmaya bayılıyorum
inanılmaz keyifli cunku 🙂
Dosya hazırlamak..
Şefim sağolsun, çok severim. 😏
belli 😂
Hiç kayak yapmadım kar topu kar olsada kar topu oynasam 😔
ahhh keşke 🤷🏻♀️
Anlamadim
keske kar yağsa dedin ya 😂
Karla karışık yağmur daha çok yağıyor dağ da anca olur
Sobanın yanında vat geçirmek..
İçim geçmiş.. :/
ah ne guzel olurdu
Vakit yazabilseydim güzel olurdu evet..
ben anladim 😂😂 problem yok
Evde uyumak 🤣🤣 çok güzel bir aktivite jddjs
spor oluyor demi oda 😂😂😂
Evet yatış sporu 🤣
enerji harciyoruz sonucta nefes alıp veriyoruz 😂
Hee dağ ne olsun 🤣🤣
ahahahha 😂😂
Pencerenin yanında kaloriferin dibinde sütle yapılmış sahlep içmek
ohhh mis azıcık tarcin
Harika olurdu
Saatlerce kartopu oynadıktan sonra eve gidip kahve içerek oyun oynamak.
sen eve sağ salim gitte gerisi kolay 😂
İyice sakar adam oldum dimi 😇😇
maalesef 🤦🏻♀️
Olsun ya benden daha sakarlar var canım millet evinde tabak taşıyamıyor 😂😂
var dimi allak yardımcısı olsun 😂
Amin cümlemizin 😂😂
Hiç aktivitem yok kışın da yazın da hep evdeyim mevsimleri sadece pencereden dışarı bakarak yaşıyorum
Var , perdeyi açıp camın önüne oturup sıcacık çayımı yudumlamak missss😃🙏
Çay, kahve ile manzarayı izlemeyi seviyorum onun dışında kış sporları ile alakam yok.
Ya her mevsimin ayrı güzelliği var ama ben kışı daha çok seviyorum
evet ya kışın kar yazin güneş ilkbaharin butun mevsimleri bir arada yasamak sonbaharda yaprakların dökülmesi
Demi evet hele bu karadenizin tatil evleri oluyorya ahşaptan boydan camları olan icerde sobası olan böyle dağın zirvesinde ve kışın karlı havalarda orada sıcacık çay kahve içip keyif yapmak manzarayı seyretmek efsane ajsjsj
Şu an soba ve kestane geldi aklima 😂
Off hiç sorma kız ajsjsj
Dağ köyünde dedemin evi var oraya gitmeyi seviyorum. tadilat istiyor biraz. şömine var ama camlı soba.
Kar topu savaşı huraaaaa saldır 🤣
kar gelseydi hepberaber yapsak 😂
Milletin elinin ayarı olmaz aciller dolar 🤣
dogru bak bu 😂😂 karın icine taş koyar yine atar 😂
Taş koysa yine iyi molotof koktyli sıkıştirabilirler 🤣
ahahahahh 😂😂 burası kızlar soruyor beklerim 😱
Beklemeden başınıza gelebilir kar toplarına dikkat ediniz bu bir yasal uyarıdır 🤣
atasozunden sonra kamu spotuna geçtik allah sonumuzu hayr etsin 😂😂😂
El müminin amin 🤣
😂😂😂 ahahhaha kızlar soruyorun mental sağlık 🤦🏻♀️😂
Aslında parası olan bir sağlık merkezi açsa sadece ksden mental sağlık sorunları için iyi para kazanır ha bu iyi bir fikri oldu denenir 😄
bencede en az 100 piskolog olması sart ki biz onlarında piskolojisini bozacak bir yetenege sahibiz ama iyi para kazanabilirler 😂
Deli para var bu işte hemen psikoloji okumak lazım 😄🤣
Şu an okuyorum bitseydi aslinda KS uzerine tez mi yazsam 🤔
Şu an okuyorsan hemen başlığı atmalısın bir başlık bulup anında başla bence tezin birinci tez olarak zafer kazanir
aşırı mantıklı arastirmam lazim 🤔
Fizibilite çalışması kesin yapmanız lazım kesin bu iş kaçmaz
analitikler sende o zaman seneryo bana ait 😂 biz korku filmi bile yazariz burdan ya 😂
Analiz, analitik, anomali, anormallik, nromallik hepsi bende 🤣
Biz zaten dünya sektorunde en iyi korku filmi yapan ülkeyiz
Yabancılar bir yapıyor sadece gülüyorum
Bir tek O filmi korkutucu
🤣🤣 oda gercekten var oldugu. için yabancıların ki cidden komik ya 🤦🏻♀️🤣
Mangalda sucuk şarap ;)
icmedigim icin yorum yok 😂
Bir kere kocaman kar topu yapmıştım eskiden
eğlenceli oluyor onuda kardan adam yapsaydin 😂
Baya büyük olduğu için taşıyamadım
😂 inanılmaz ağırdı
Yok nefret ediyorum kış tan
soguktan mı kıştan mi 😂
Soğuk kış yağmur kar tipi kiyamet hepsinden.
Ist eziyet ayrıca kış.
Sıcak çikolata ile Erciyes gitmek
Ankara ayazında yürüyüş yapmak.
Evet yorgan altında uyumak.
Yok maalesef para olsa tatile gitmek isterdim
Oyun oynamak. :D
Kışı sevmem dışarı bile çıkmam
Evet kar topu oynamak 🤣
🧤🧤 kar yağsın gidelim 😂
Tamam 😄
Burada yağmış 😂
Gel bekliyorum 🤣🤣
nere orası 🏃🏻♀️🏃🏻♀️
Ağrı 😂
cok uzakmış yakın olsaydım gelirdim 😂
Nerelisin ki
Ankara
Anladım 😄
Uyumak 🤠
aa bak mantıklı 🤔
Soba karşısında oturmak
ve kestane cayin kaynana sesi ah ah
Alışık oşduğum için sıradan
Ateş yakmak
ve kahve
Çay daha güzel.:)
Yürüyüş
biraz soğuk ama eglenceki 🥳
Tek kelime ile kayak tabiki
Kestaneeeee
Kitap okumak
Evde oturmak
Evet evde oturmak
Geceleyin Boxerla Karda Oynamak
Uyumak
PTT misss
Sicak evde oturmak
Sahlep içmek.
kayak
cok guzel spor
Yatak sporu cıblak 😂
Yatak muhabbetleri en iyisi
Kayakkkk
Hayır
Kar yagsada kaysak
burada söyleyemem