
- Spor, salaş, klâsik giyimlerden hangisini tercih edersiniz?

Genelde spor tercih ediyorum, bazen deri ceket gibi klasikte giyinebiliyorum ama bu daha çok o gün bulunduğum moduma ya da keyfime göre değişiyor. kışın en çok sweet tişört tercih ediyorum.
bunun dışında genelde spor giyinirim
Her zaman spor tabiki. Neydi pandemi öncesi öyle her gün takım elbise. Pandemi ile beraber iş hayatı da çok rahatladı gerçekten. Zararlarının yanında en büyük faydası bu oldu herhalde pandeminin 😊
Spor ve feminen arası, bazen salaş bazen seksimsi 😂😂
Cevap
13Cevap
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ İçimden 7/24 gala gecesine davetli gider gibi giyinmek gelse de, gerçekler spor şık. ⭐😎😎
#tubasueda 🍀🍀
🧡😎
Spor. Rahatsız kıyafetleri sevmem. Çok takı da takmam.
Siyah ağırlıklı giyinirim bluz kazam pantolon falan
Hamile kalırsam bahçıvan pantolonu giymeyi düşünüyorum. Hem bebeği de tutar alttan.
Man In Black, Casual ve Spor giyiniyorum genelde.
Karışık havanın hali gittiyim yer ruh halime göre deyişir
Resimdeki gibi giyinirim dar giyim seviyorum
resimdeki dar ama rahat aslında benimdw tarzıma cok uyuyor
Değişiyor. Siyah olsun yeter bana.
Şık, elbise tarzı giymeyi daha çok seviyorum.
Canımsın ❤️
Genelde spor ama klasik de çok severim
Yakıştırmak önemli benim için
Eşofman sweatshirt tarzında. :)
Bir de spor yapan biriysen offf :D
Klasik ama spor giyinmeyi düşünüyorum artık
Klasik hoşuma gidiyor ama kollarim ince olduğu için bol giyinmek istiyorum spor giyinecegim artık yoksa klasik tercihim tabiki
Klasik giyim vazgeçilmezimdir.
rahatlık hangisinde ise
Rahatlık takım elbisede :)
Salaş ve seksi karışımı
Spor giyinmeyi seviyorum
esenyurtta artık moda giyinmemek!
casula
casual salaş değildir günlük giyim anlamına gelir. rahat ve şıktır
salaş bol ve rahat demek
Spor takılıyorum tesetturliyum
Klasik severim ben
Spor ve klasik 🙏
Koyu renk
Spor, klasik
Rahat ve şık
Spor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?