Ya görünüm olarak o kadar çok beğeniyorum ki açık renk pantolon, açık renk kazak ve açık renk kaban kombinlerini... Ancak sanırım asla o kadar cesaretli olamayacağım. Eğer arabam olursa ve arabadan direkt otoparkta ineceksem giyebilirim ama yolda süründüğüm ve her an bir arabanın üzerime çamur sıçratma ihtimali olduğu sürece giyebileceğimi sanmıyorum.🥲
yazı kışı yok benim her hangi bir açık renk kıyafet giymem yasak ! neden çünkü bir labrador oğlum var ve adı LEKE bilin bakalım neden leke :D:D haha bende bayılırım beyaza bu arada
Bana yakışmadığını düşünüyorum. Veya alışılmadık olduğu için çok garipsiyorum. birtakım aldım, pantolon beyaz üstündeki kazak beyaz, evde hadi yine giyersin de dışrda giyemem.
#SelamGençlik 🦄🍀⭐🌺🍏💛🔥☀️🌻🐝🥥🍒💋❤️❤️👀 Baştan aşağı, tepeden tırnağa tek renk giyinmek bir tarzdır. Ne renk olsa dikkat çeker. Cüret ister. Denemeye çekinenler haklıdır. Kamufle olmak isteyenler giyemez. Göze batmak isteyenler giyebilirler. Net... #SunIsUp#Amazing#TubaSueda 🦄🍀⭐🌺🍏💛🔥☀️🌻🐝🥥🍒💋❤️❤️👀
Bir kere giymeye kalkmıştım annem deli derler demişti 😂😂😂 Ay ne alaka anne derdim şimdi İstanbul da yağmurda karda giyilmez gerçekten bir daha giymem riskini göze alacaksam giyerim ama.
Çok sakındığın icin oluyor aslinda , bende seviyorum giymeyi ayrı bakmasını ayrı. Erkekte olabilir fakat kadınlar da belirli günlerde önermem ama asil insanın içini ferahlatıyor
Bilâkis çok güzel ve iddialı bence. İddiayı taşımaktan korkanlar istediğini düşünebilir, ben gayet beğeniyorum ve kullanıyorum. Kışı bu yüzden çok seviyorum!