Kayak sporu zengin işi değil zevk işidir. Mesela yaz tatil fiyatları ve kar tatil fiyatları arasında ne fark var? Bir de erciyese giden kendisini zengin hisseden asalak grup var. Biz milletçe övüneceğimiz şeylerin bunlar olmadığını öğrendiğimiz zaman iyi olacağız zenginde olacağız..
“Ne kadar gerçekçisiniz” diyecektiniz sanırım. Altı üstü soru diyorsun ne için sordunuz? Cevap almak için. Cevap yazım görüş paylaştım hemen yargılamışsınız “negatiflikle” ben bi ilişki kuramadım. Sizden ricam zenginler neler yapar merakı yerine kitap alıp okuyunuz
İşte o kadar vizyonsuz toplumuz. Bir aktivite yapmak bile lüks geliyor. Avrupalılar dünyayı ülke ülke gezerken bizi hala bu bakışta olmamız ne kadar geri bir toplum olduğumuzun kanıtıdır maalesef..
#SelamGençlik 🦄🍀⭐🌺🍏💛🔥☀️🌻🐝🥥🍒💋❤️❤️👀 Kayak zenginlere mahsus bir spor kesinlikle değil."Ooo, zenginsin" diyenler spor cahili ve kompleksli, kıskanç tipler, net... #SunIsUp#Amasing#TubaSueda 🦄🍀⭐🌺🍏💛🔥☀️🌻🐝🥥🍒💋❤️❤️👀
Evet zengin isi ben ve benim gibilerin yapabilecegi spor zaten, sitede zenginler kulubu kurmak istiyorum, pis fakirlerin ne isi aramizda 😂😂😂 iyyyy... Ya arkadasim niye zengin isi olsun ki... Herkesin yapabilecegi bir spor yeterki iste, Sirnakli ciftti hatirlayalim, biriktirmisler paralarini bilmem kac ulke dolasmislar hemde gencte degiller, Bu isler istemekle oluyor.. zengini falan sallamiyor yani 👍 haydi spora (buda kamu spotu olsun)
Alakasi bile yok. Biz fakirler Kartepe'de , İlgaz'da, Kayseri'de, Palandokende, Uludag'da cok kaydik.. Esyalarini kirala , bir de babane montu giy, altina da çek iclikleri mis
Yok değildir. Ben hiç yapmadım ama bu kışın günübirlik Kartepe'ye veya Uludağ'a gidip denemek istiyorum. İnternette gördüğüme göre ekipmanları kiralamak o kadar da pahalı değil. Bir günlüğüne değişiklik olmuş olur.
Ekipmanlar çok olduğu ve bir birime bağlı endekste fiyatları artıp azaldığı -ki çok da azaldığını söyleyemeyiz- için zengin sporu olarak da tanımlayabiliriz bence 😁
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
almanyada yasiyorsaniz benim gibi hem kis hem yaz tatili yapiyorum en fazla 1 maasim gidiyor