Öncelikle iyi bir kar botun yoksa yeterli miktarda kalın çorap, kar kıyafetini unutma fakat yoksa oradan da kiralayabilirsin, termal kıyafetler seni sıcak tutacaktır, polar ve benzeri kıyafetler tercih edilebilir, güneş gözlüğünü unutma kesinlikle, kar gözünü çok alıyor, kayak yapacaksan zaten takımın içinde gözlük mevcuttur, yapmayacaksan dan bahsediyorum, el ve yüz kremi almayı unutma soğuktan ve rüzgardan rahatsız olabilirsin, akşam yemeği için restoranda giyecek güzel bir kıyafet ve bol miktarda para, aklıma ilk gelenler bunlar