Spor giyinmek kombin uyumunu yakalamak demektir. Eğer uyum yakalanmamışsa bu çok itici bir hal alır görseldeki gibi. Ancak uyum her zaman yakalanabiliyor, şıklıkla da dengeleniyorsa sorun yoktur. Yine bunu rahatlık sevdası diye ayırmak doğru değil bence... Çünkü spor giyinmek rahatlığı ve şıklığı birlikte dengeler. Eğer dengelenmiyorsa o zaman sorun vardır.
Sürekli eşofman ya da farklı bir spor giyim kıyafeti ile dolaşılabilir. Önemli olan kombin yapmaktır.
Spor Giyim Kombini Nasıl Yapılır, Nasıl Yapılmaz?
Öncelikle yukarıda bahsettiğim gibi uyum ve denge şart. Yani üstte dekolte varsa alt onu dengelemeli. Eşofman giyiliyorsa sweat ya da oversize tarzı şeyler tercih edilmeli.
Dengesiz olmaz. Alakasız şeyler giyilmemeli. Görsel buna en güzel örnek ajkhdas. Tek bir parçayı star kabul etmemeli, kombinin tamamını esas almalıyız.
Mesela ben çok fazla pantolon giyemem bir ara giyeyim dedim dışarı çıkıp geldiğimde bacaklarım sırılsıklam terlemiştim pantolon bildiğin terden solmuş yani o günden beri yazın ya kapri giyerim ya da eşofman
Kıroluk saymam, alakası yok. Tatildeyken, sabah sporuna çıkanların %90'ı eşofmanlı. Bazen şehirde yolda eşofmanlılara rastladığım olur. Kiminin giyim seçimi böyledir, normal karşılarım.
Abi her yere esofmanla giden adamlara kilim. Islatip islatip dovesim geliyor. Moda denen seyi hic sevmiyorum. Bir ara attilar bu salakligi ortaya. Hala kurtulamadik.
@Kızıl_aşk ilk etki olarak belki değil ama bir çok kadın huyuyla, suyuyla, bilgisiyle, cana yakınlığıyla daha dikkat çekici oluyor. Bende de o meziyetler yok mesela. :))