Kışın güzel görünmek uğruna bir tarafı donanlardan mısınız? Yani içlik giyer misiniz giymez misiniz?

Belki de bazı yerler bayağı soğudu ama İzmir'e henüz soğuk uğramadı. Uğradığı zaman içlik giyer rahat ederim. Soğuk havada rahat gezmek istiyorsak en güzel yöntem budur. Bazı süslüler vardır sanki her gün birileriyle yatıp içini gösterirmişcesine içine içlik giymezler. Bir tarafları donar ama buna rağmen açık seçik giyinip bir taraflarını millete göstermekten kendilerini geri alamazlar.

Kışın güzel görünmek uğruna bir tarafı donanlardan mısınız? Yani içlik giyer misiniz giymez misiniz?
Kışın güzel görünmek uğruna bir tarafı donanlardan mısınız? Yani içlik giyer misiniz giymez misiniz?
Kışın güzel görünmek uğruna bir tarafı donanlardan mısınız? Yani içlik giyer misiniz giymez misiniz?
Cevapla