
#EdamedaKışSporGiyim #Decathlon #EdaModaStil #SoğukSeniDurduramaz ❄️🌸👶🏼

#EdamedaKışSporGiyim #Decathlon #EdaModaStil #SoğukSeniDurduramaz ❄️🌸👶🏼
Benim için üşümemem çok önemli üşüdüğüm an bütün vücudum resmen kitleniyor. O yüzden üşümemek için kat kat giyinmeye razıyım. Yeter ki vücudum sıcak olsun Sabah -1 dereceyi gördüm ve arabaların üstü buz olmuş bu havada kat kat giyinmezsem ne zaman giyineceğim
Hahah resimdeki ponçike çok yakışmış ama ben kat ve kat giyinmem kendimi gökdelen gibi kat kat hissimetmek istemiyorum ustumdekileri çıkartana kadar ertesi gün olur 🤣
Hayır asla bıkmam. Çok severim kalın kalın giyinmeyi, o kadar sıcaklık içinde durmak ve bu sıcaklığı dengeleyen soğuk havanın varlığı falan çok güzel bir şey bence...
en sevdiğim giyinme şekli :D
ama bir süre sonra sıkıntı oluyor
misal lavaboya gideceksin üstündekileri çıkarana kadar altına kaçırma ihtimali var :D :D
Cevap
20Cevap
Hayır kat kat giyinmiyorum genelde, bu arada resimde ki çok ponçik 😂
Ebet ☺️👶🏼
Lahana olmaya gerek yok yün ya da peluş bir kıyafet üzerine de mont. Kat kat giyinmek sıcak tutmaya çok yaramıyor bence
Evet o da var
Kesinlikle😊
Üşümekten iyidir🤣
Günaydın mutlu sabahlar 😊
Uyanamamışsın daha 😁😁😁
Kat kat giyinmem ben hiç, evde tişört giyerim, dışarı çıkınca gömlek mont.
Fazlası boğuyor beni nefes alamıyorum.
bol ve tarz giyinmek hoşuma gitsene canım halkım buna "atesit galiba eşgale bak" gözü ile baktığı zaman yanımda döner bıçağı da taşıyasım geliyor.
Sivil hayatta kat kat giymem ama iş yerinde fazladan yelek giyiyorum. Cepleri filan lazım olabiliyor.
Bıkmam çünkü kat kat giyinmiyorum. Buliz çeket tamamdır sjsjd
Allahtan öyle bir şey olmadı hiç.
Ateşli adamım bana uymadı hiç
Bikarim. Bu havada tam Lahana gibi giyinmelik. Disari ciksam mont olmayacak artik.
Bıkarım ki o kadar kat kat giyinmem bu kerez de terletmeye başlar 😅
Hayır totomun donmasındansa kat kat giyinebilirim :D Keyifli geceler..
Evet ama o kadar sık giyinmiyom. Alkol ısıtıyo içimi
Aksine mont deri ceket veya bot giymeyi seviyorum ya
Hayır aksine hoşuma gidiyor 😅
Bıkıyorum da üşüyünce…
Evet yA hiç sevmem öyle giyinmeyi
Tişört polar tamam benim iş sıkıya gelemem hiç
Boğulur darlanırım kendime söverim ben.
ben kış adamıyım üşümeyi seviyorum
Kat kat giyinmeyi pek sevmem
Ene kim bu tatlış
Hayır aksine seviyorum
Hiç sevmiyorum çok soğuk olunca mecbur
Eve lahana modası geri döndü
Bıkarım yaz güzel çırılçıplak 😀🙈
Ayyy valla bikiyorum
Hiç sevmem
Evet. Kat kat giyinmeyi sevmiyorum.
Kışın en sevmediğim yanı diyebilirim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?