Tercihiniz tam olarak hangisi? Şişme monta bir türlü ısınamadım ben hiç giymedim de gerçi :D Siz ne düşünüyorsunuz?


Kaşe kabakla soğuk havalarda donuyorum.😃
Şişme mont çok sıcak tutuyor.. kar yağmur fırtına hiç bir şeyi geçirmiyor. bana mısın demiyor yaa
Hele bide kaz tüyü varsa içinde değme keyfime 😃
Yaa kabanın işine kalın kapüşonlu tarzı bir şey daha giyiyorum baha sıcak tutuyor beni de djdjd
Ahahaha valla geçirmiyor benimki ya Hiç oyle geçirecek kadar ıslanmamış da olabilirim bilemedim bdjd
Yağmurda kaşe kaban giyilmez. Kıyafetime göre her ikisini de severim giyerim. Ama şişme mont biraz daha spor kaçar kaşe kaban daha şık durur duruma göre yani.
Cevap
8Cevap
Kaban şişme mont tombiklere yakışmıyor oyuzden giymiyorum😂
Eee eti pufla beni kandırırsan hepsini sen yersen tombik olursun :D
:D benim mümkün değil ya zayıfım ben bayağı :D
Maalesef ben zayıf arkadaşım xjdjd
Kanmadım zorla ikna ettin beni. d
Diğerlerini sevgilime alacağım diyordun :D Başka seçenek vermedin
Valla kadayıf yiyebilirim neden olmasın ki :D Konum at
Tamam işte ben hiç almam benim böyle bir derdim yok ben yerim :D
Ya ben çok yiyen birisi değilim ki normal de ama tatlı falan severim yani :D Sen kaç kilosun
Valla ben de genel tokluk var o zaman hiç almam ama ben yemiyorum bir şey zaten :D bir tek hedefim kadayıf şu an bak xd
Valla görmeden inanmam bir fotosunu alalım kadayıfın dsfdg
Hani link at bakalım ablam
Boşluklu moşluklu at :D linkler arasında boşlukla
Ben birleştirirm boşlukları bu bana zor değil :D
Bu kadar boşluk kimsenin hayatında bile yoktur ama güzelmiş :D Şırdan falan da yapmışsın bravo dfsgf izlemedim onu ama
Beğendim beğendim :D
Ya beğenmesinler sen gelip ikram etsen herkes beğenir uzaktan izletiyorsun o zaman nasıl beğensinler dsfdg
E tabii :D
Şişme mont çok daha fazla sıcak tutuyor biliyorum ama ben kaşe kabanı tercih ederim. Şişme montu çok çok zayıflar giyebiliyo anca.
Ben de zayıfım ama kaşe seviyorum şişme sevmiyorum ya sdf
Şişme de var kaşe de. Kıyafetime göre değişiyor. Ama şapkalı bir montum var soğuk günlerde onu hiç bir şeye değişmem
Şapka çok önemli :D
Şişme mont der geçerim.
Kaşe tarzım değil, ben spor takılıyorum.
Ben de normalde her şeyim spordur ama monta gelince kaşe giyiyorum :D
Bana maskülen geliyor ne bilim kürk insanıyım ben :D
:D Yok ya kaşenin yakıştığı çok iyi kızlar da var sdf
Ben kısa boyluyum uzun olan giysin asfjahs
Öyle desene ya saana tam şişme mont fena iyi gider sdfgf
Sus len jsjdid gömdü buda iyice 🤫😅
Yok be şişmeyle iyi olursun diyorum övüyorum hala yaranamıyoruz gıza yaavv
Peki öyle olsun 🤣🤣
Bardağa dolu tarafından bakınız lütfen :D
Tab2 bakarım :D
:( bu espri bizi öldürür
😂😂😂😂😂😂😂hahahshshs
Selam tatlım. Şişme mont daha çok rüzgar ve yağmur zamanlarında kullanılmalı. Kaşe kaban ise daha çok karlı ve kuru soğuk havalarda kullanılmalıdır.
İkisininde yeri ve zamanı ayrı ama şişme mont daha sıcak tutuyor birde benim gibi şemsiye taşımayı sevmiyorsan daha iyi oluyor..
Kaşe montlar harika 😍 şişme montları bir türlü sevemedim bende.. tuhaf
İkisini de çok seviyorum yaa ama şişme dicem öcpclc kaban sorry :/
Yürüyüşe ve ya markete çıkmışsam şişme mont. Ama genelde kaban
Valla ikisinide seviyorum ama son zamanlarda kaşe kaban giyiyorum😂
Şişme montları oldum olası hiç sevemedim tercihim kaşe kabandan yana olur.
Kaşe severim. Asil duruyor. Erkekte de kaşe severim.
Kaşe kaban bence daha asil duruyor ve daha sıcak tutuyor
İçimr ne giydiğime göre değişiyor bu tercihim 🍒
Sen şişme mont daha çok giyiyorsundur gibi bencee
Şık bir kaşe kaban olur..
Kaşe kaban ben de seviyorum :)
Tercihim kabandan yana.
Aferin gız aynı düşünüyoruz
Şişme ve peluş mont tercihim
Peluş da çok farklı duruyor :D şimdi baktım da...
Değişik biraz :D yakışana güzeldir.
sen kendine bakıyon baya herhalde krem mrem :D
Sana demedim "yakışan için güzeldir" dedim. Sana yakışıyor demedim. Bunu bi düzeltelim.
Sana yakışıyordur güzeldir demedim ki ama en başından itibaren yakışana güzeldir dedim :) Neyse canın sağ olsun iyi geceler :D
Şişme mont içinde kaybolmak en güzeli 😀
Heee bot sevmez ama şişme mont sever :D
Ehh olur öyle şeyler fmfkmff
Herkes şişme mont tercih ediyo ama bence kaşe kaban daha classic ve şık
İkisi de tercihim ama mont daha ağır basar
Kadınlara daha mı çok yakışıyor acaba ya
Kaşe ya da şişme mont :) çoğunlukla
Kaşe kaban daha kullanisli
Kaşe kaban her zaman tercihim.
Şişme mont kilolu gösteriyor ya xhdhdh
Ben de hiç sevmem şişme mont. Kaşe kaban iyidir.
Tabii ki kaban. Bir de kasket oldu mu tamamdır.
Şişme mont giyiyorum ben ya.
Giydiğim kıyafete göre değişir
Deri mont dhkdl
ille bi farklı olcan sdfdg
Sisme mont takide
Ben hiç sevmiyorum şişme mont ya :D
Hocamm soguk oluyor kaban kesmez
Şişme mont
Kırmızı mı bir de :D
Yok be kırmızı hoş olmaz
Kapitone mont.
Kaşe kaban
şişme mont
Kaşe kaban
İkisi de duruma göre
Kaşe kaban tabiki
Kaşe kaban
Mont.
Şişme
Kaşe beni ısıtmıyo
Şişme mont
Kaşe kaban daha şık.
Kaban
Kaşe
Kaşe kaban.
Kaşe kaban
Ikiside
Kaban
Kaşe kaban
Şişme mont
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?