Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda çok abatmamışmı sizcede?

Geçen gün kız kardeşim doğum günümde bana çok beğendiğim bi yüzük vardı onu almıştı ama pembe almış ama ben beyaz istiyordum değişim 2 hafta vardı bende dün sevgilimle gideyim dedim değişime gidip değiştirelim mi dedim sonuçta arabası var beni götürebilir ama kardeşimi biraz sevmediği için senin kardeşinin işleriyle ben niye uğraşıyom madem bi hediye almış tam yapsın gitsin değiştirsin bu trafikte ben şimdi onunlamı uğraşayım 1 saat yol gösteriyor dedi felan filan baya söylendi sonuçta yüzük benim benim için alttan alabilirdi dimi öyle söylediği gibi yolda uzun sürmedi 10 dakkada vardık ama yaptığı ayıptı
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda çok abatmamışmı sizcede?
Cevapla