Sevgilim 14 şubatta hiç bişey yapmıyor kutlamıyoruz sizde de böyle olanlar var mı?

Ellerinde çiçekle gezen kızları görünce moralim bozuluyor benim neyim eksik diyorum yani çok bişey istemiyorum düşünüp bi yerde çiçeği koparıp getirsede olur illa hediye flan istemiyorum sizce çok mu şımarık davranıyorum?
Sevgilim 14 şubatta hiç bişey yapmıyor kutlamıyoruz sizde de böyle olanlar var mı?
Cevapla