Benden 22 yas buyuk biriyle iliski cikmazindayim, onsuz da onunla da mutsuzum ne yapmaliyim 😔?

Asla tanismamam gereken bi zamanda biri ile tanistim 3 yil once (ben su an 35 o 57) bir cok ayril baris oldu onun israr ve cabalsri ile uzun zamanda gecse yine bi sekilde devam ettik asiri ilgisini belli ediyo uzerime titriyo ben musait olsam 7 24 ilgi ilgi ilgi, mutluyum mutlu ediyo, ama bu yanlis beni uzuyo onsuzkende mutsuzum ama boyle bu yanlislada mutsuzum kendimden nefret ediyorum ben nasil bir cikmazdayim yerimde baskasi olsa ne yapardi?

Benden 22 yas buyuk biriyle iliski cikmazindayim, onsuz da onunla da mutsuzum ne yapmaliyim 😔?
Cevapla