Erkek arkadasımla daha 2 kere buluştuk nıye utanıyorsun dıyor?

Sızce haklımı ben agırbaslı bırıyjm yanı oyle onume gelen erkekle bulusan bı tıp degılım kavga ettık bu yuzden neymıs sen nıye utanıyorsun normal degılmı sankı kac kere gordum omrumde?
Erkek arkadasımla daha 2 kere buluştuk nıye utanıyorsun dıyor?
Cevapla