Giden erkek geri donermii , ya da anlatcağim kızla bir geleceği olur mu?

Ben 18 yaşımdayım işte bı cocuğa aşik oldum bu çocukta 3-4 senedir taniyom ve ailesiyle ailem arkadaş sürekli oturuyoz kalkiyoz yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyodu. Ama cocuğun sevgilisi vardı 3 senelik sonra işte benim hoşlanmaya basladiğim siralar bunlar ayrılmışlar falan sonra biz işte konuşmaya başladık falan 2 ay öylesine konuştuk ettik bu askere gitti işte bı sure sonra bana askerdeyken çıkma teklifi etti ciddi dusunduğunu falan söyledi bende kabul ettim sonra bı sure daha geçti bu annesine anneme söylemesini istemiş annesinde anneme soylemis sonra babam falan öğrendi istemediler ailemle ailesinin arası bozuldu falan benim elimden tlfnumu aldılar dövdüler etmediklerini bırakmadılar ben buna rağmen hep yazıyorum ediyodum sonra biz bununla askerden gelince kaçma kararı aldık askerden geldi kaçacaktik işte olmadi falan çünkü ailem yakaladı falan elimde hala tlfnum yoktu neyse çocukla bı ayrılık yaşadık konuşmadan ailem hala tlfnumu vermedi buarada 3-4 ay falan geçti sonra tlfnumu elime aldım falan işte bı sure sonra tekrar yazdı bu bana beni ikna etmeye sevdiğini falan söylemeye çalıştı ama istemedim falan sonra istedim yine kaçma kararı aldık sonra bununla birbirimize hesaplarınızı falan verdik ben bunun instasina girdim storysini kimler gormuş diye bakiyodum işte exini gördüm hesapı herkese açikta değil kızla takiplesmiyoda bunu ona sormadan engelledim sonra gittim sordum falan işte bana nasıl yaprsin bilmem ne demeye başladı sonra konuşmadık işte hatalı olduğumu falan söyledi bana bu konuda işte herneyse bende özür diledim hatalı olmadığım halde o kadar dil döktüm ben sana guvenmiyom kızım falan dedii bende bitrmek istediğimi söyledim ertesi gün exiyle barismis ha buarada exiyle benide bu kafgada kıyasladı işte şey dedi o kız benim hesaplarimi falan almiyodu guveniyodu karismiyodu bana falan diyodu oncesindede kızı kotuluyodu beni aldattı doyumsuz o falan diyodu ama işte kızla barismis neticede 5 senelik sevgilisi ama cocuğun kız kardeşi var benle yaşıt o bile onlardan olmiycağini soyluyo
Giden erkek geri donermii , ya da anlatcağim kızla bir geleceği olur mu?
Cevapla