Sevgilimle 1 ay once ayrildik, hala stalkliyor ama yazmiyor, sizce geri doner mi yoksa bosuna mi umitleniyorum?

ŞİMDİ İLK OLARAK biz bununla bir oyundan tanıstık. en basta oynarken tartısıyorduk sonradan iyi anlasmaya basladık instagramlastık sonra oynarız dıye. ilk 2 gün falan oyun dısı konusmadık fakat sonradan bu benim öne cıkarılanlarımdaki kitaplar hakkında konu açtı biz de öyle konusmaya basladık. 2. haftamızda 6 saat yol geldi benim oldugum sehre ve bulustuk ASSSIRI GUZEL GECMISTI DATE cok eglenmistim sonra biz 1 hafta sonra tartıstık bu da benden ayrılmak istedi ama o zaman sınav haftasıydı ve cok stresliydi ben de ara konusalım dedim hallettik ayrılmadık. benim tribimi cok ciddiye alıyor ve trip atmamı istemiyor beyefendi. sonra tam yılbaşı gecesi biz yine tartıstık ve bu sefer ayrıldık ama ben yine ayrılmayalım diye ugrastım da bosa ugrasmsım. sonra 3 gün sonra falan arkadasım dedi ki yok ben buna yazıcam niye bı anda boyle ayrıldı dıye ben de tm yaz dedim kız yanımdaydı ztn beraber cocuga yazdık böyle böyle diye konustuk ama o benim mesjları okudugumu falan bılmıyo NEYSE biz o gece barıstık. sonra 1 hafta sonra benım sınav haftamdı calısıyodum biz yine bi boktan tartıstık ve küs uyuduk ben kac kere özür diledim uzattı da uzattı konuyu. tartıstıgımız günün sabahı da soguk soguk konustu düz günaydın yazdı 2 3 konustuk ama soğuk yani ben her zmanki gibi konustum ama o düz devam etti. sonra ben derse oturdum bu sadece iyi dersler dedi bana ben aralarda ona reels falan atmıstım onları beğendi geçti normalde hepsine tek tek cevap verir. ben yazmayana kadar asla yazmadı bana. sonra ben de buna güvenmıyodum zaten ilişkimiz için çabalaması konusunda cünkü en ufak şeyde kaçıyordu. ben de bir paragraf attım ona sınav haftamdayım senin tavırların yüzünden odaklanamıyorum ben böylr devam edemem diye o da bitiriyon mu tama ayrılalım dedi? ben de baya aradım onu 50 kere falan açana kadar yani en son açtı ben de ona sözünü neden tutmuyorsun çabalıcam demiştin falan dedim o da başka bişey dicen mi dedi kapattı telefonu yüzüme. sonra ben buna daha yazmadım. igden cıkarttım ama tiktoktan spotifydan falan duruyodu. 1 hafta boyunca her gün en az 3 kere profilimi görüntüledi sürekli stalkladı en son bir gece her yerden cıkardı beni. ben de engelinin kaldırdım yazdım yine bitirme odaklı konustu ben de daha fazla ugrasmadım tm hoscakal dedik birbirimize. o zamandan beri konusmuyoruz tam 1 ay oldu geçen hafta spotifyda yeni yaptıgım çalma listemi kaydetti ertesi günü kaydedilenlerden çıkardı. bende numarası bile durmuyor sildim. gerçekten iyi bir sevgiliydi reglken 1 poşet aburcubur yollamıştı ilk dateimize zaten kac saatlik yoldan gelmisti ve asla rahatsız edici bir davranısı olmamıstı kolye falan almıstı bana beraber lego yapmıstık parfüm almıstı geldigi zaman onu da bana sectirmisti daha cok yaptıgı güzel sey var ama aşırı korkak. ben korkmam yazmak istesem aramak istesem ararım ama daha fazla gururumu ayaklar altına alamam ki gurur kalmadı zaten. neyse bilmiyorum yaa hala sürekli beni stalkladıgını addım gibi biliyorum çalma listesine özlemekle alakalı şarkılar ekliyor pinterestte hala beni takip ediyor aktif kullanıyorum orayı neyse öyle yani kızlar 1 ay boyunca cok özledim yazmak, yazmasını istedim ama artık öyle hevesli değilim sadece korkak birini sevdigim icin üzülüyorum

Sevgilimle 1 ay once ayrildik, hala stalkliyor ama yazmiyor, sizce geri doner mi yoksa bosuna mi umitleniyorum?
Cevapla