Sevgilimle 6-7. Ay oldu tanişali ve detaya bakar misiniz? Beni sevmiyor olabilir mi?

+18 konular açiyor , benim ve vücudumun ne kadar. güzel oldugundan bahsediyor, iltifatlar edip duruyor. Ve işin kotu tarafi sanki bana iltifatlar yağdirmasa vücudum hakkinda ona darilacakmişim gibi ediyor bazen bu iltifatlari, abartiyor. Ve bu kendimi kotu hissettiriyor. Bu dünyada gerçekten seven insanlar var mi acaba?
Sevgilimle 6-7. Ay oldu tanişali ve detaya bakar misiniz? Beni sevmiyor olabilir mi?
Cevapla