Sevgilimin hediye yorumu zoruma gitti, manevi hediye küçümsenmiş mi oldum kafamda mı kuruyorum?

14 şubatta hediyelestik kendisi pahalı bir hediye almış bende bundan 10 gün önce hem dg hediyesi hem normal hediye almıştım bu sefer abartmadim anı gazetesi yapıp cercevelettim fotolarımıźı yazılar yazdım ve lisanslı kupa aldım ben az önce teşekkür ettim abartmışsin gerek yoktu dedim o da seninki manevi ama çok güzel aşkım dedi yanlış anladım yani manevi olması küçük mü düşürdü

Sevgilimin hediye yorumu zoruma gitti, manevi hediye küçümsenmiş mi oldum kafamda mı kuruyorum?
Cevapla