Kendinize ait olmayan bir tarihi kutlamak saçma değil mi? Bence saçma?

Sevgilim plan yapmış güya mutlu olacakmışım sürpriz falan ama ben istemediğimi bi kaç ay önceden söylemiştim , gerçekten sevmiyorum , doğum günü sevgililik tanışma vs neyse de. Ayda 2 3 defa zaten hediyeleşiriz içimizden ne gelirse. Fakat bu gün cok saçma haset kaynıyor birbiriyle hediye yarıstıran , ya da bu gün için ayrılıp veya yalandan birlikte olan insanlar dolu. Bana Çok saçma gibi geliyor.
Kendinize ait olmayan bir tarihi kutlamak saçma değil mi? Bence saçma?
Cevapla