Sevgilinle tanımadığın bir erkek arasında aşağıdaki diyaloğun geçtiğini öğrensen ne yapardın?

Adam: Merhaba
Sevgilin: Merhaba
Adam: Şurda biraz oturalım mı?
Sevgilin: Neden?
Adam: Sizi tanımak istiyorum.
Sevgilin: Benim sevgilim var.
Adam: Peki özür dilerim, iyi günler.

Adama karşı bir tepkin olur mu?
Sevgilinle tanımadığın bir erkek arasında aşağıdaki diyaloğun geçtiğini öğrensen ne yapardın?
Cevapla