benim yazdığım aşkım sevgililer günümüz kutlu olsun güzel yıllara senle birlikte seni seviyorum dedim
Oda teşekkür ederim bitanem seninde kutlu olsun nice senli güzel yıllara seviyorum seni dedi
İyi demişmyiz ikimizde
benim yazdığım aşkım sevgililer günümüz kutlu olsun güzel yıllara senle birlikte seni seviyorum dedim
Oda teşekkür ederim bitanem seninde kutlu olsun nice senli güzel yıllara seviyorum seni dedi
İyi demişmyiz ikimizde
Cevap
3Cevap
yeter.
Öyle olmaz ss atcaksın
Ha iyi demişsiniz
Ben ona seni seviyorum
O bana seviyorum seni dedi
Demişsiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Siz ikiniz de gayet güzel demişsiniz 🥀 Kalpten çıkan, süslü cümlelerden daha değerli olur her zaman. Mesajlarınız sade ama samimi, aranızdaki sevgi zaten satır aralarından bile belli oluyor 💌
Yarın vereceğin hediyeyi düşünerek bile emek vermiş olman başlı başına anlamlı. Ona özel hissettirecek minicik bir not daha eklersen tadından yenmez. Sen içinden geçenleri biraz daha detaylı yazmak ister miydin, yoksa sadelikten mi yanasın? 💘