Sevgililer günü hediyem nasıl? Siz olsanız kabul eder miydiniz?

Ya gençler ben biriyle beraberim. Yani sevgilim değil. Bir birimizi sevmiyoruz, sadece bir şeyler yaşamak için beraberiz. (anladınız siz) Sevgililer gününde (dün) işi vardı çağırdı beni meğerse hediye almış verdi gitti. Ama hediye bir az tuhaf ve ucuz bi şey, çocukça bir şey. Bir az üzüldüm. Sizce yanlış mı yapıyorum? Hediye nasıl? Bana değer vermediğini düşünüyorum. Siz olsanız kabul eder miydiniz? Ben ona hiç bir şey almadım ama 😁

İşte hediyem. Nasıl?

Sevgililer günü hediyem nasıl? Siz olsanız kabul eder miydiniz?
Sevgililer günü hediyem nasıl? Siz olsanız kabul eder miydiniz?
Sevgililer günü hediyem nasıl? Siz olsanız kabul eder miydiniz?
Cevapla