Saat 12’yi geçti sevgililer gününü şimdi mi kutlasam yoksa sabahı mı beklesem?

Baktım o mu ilk yazacak diye demedi bişey

Bende dsdim gündüzmü söylesem ne yazıyım bu saatte

Saat 12’yi geçti sevgililer gününü şimdi mi kutlasam yoksa sabahı mı beklesem?
Cevapla