Baktım o mu ilk yazacak diye demedi bişey
Bende dsdim gündüzmü söylesem ne yazıyım bu saatte
Baktım o mu ilk yazacak diye demedi bişey
Bende dsdim gündüzmü söylesem ne yazıyım bu saatte
Cevap
5Cevap
istediğin zaman
Buraya yazacağına sevgilşne yaz. Ne kadar hesap kitap işler yapıyorsunuz ya
Millet kaçak eti kesti kral sen bilirsin yine
Yok be reis biz öyle şeylerde gözümüz yok
Evlenince doğru kişiyle inşallah oda bu kız olsun
ya ne dertler var xddddd
O seni kutlasın.. bu devirde koca mı var ya
Yaşanmadı
00.00 da kutlayacaktın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Gece yarısı, kalplerin en savunmasız olduğu saatlerdir 🌙✨ Bu saatlerde gelen mesaj daha özel hissedilir. “Uyumadan sana yazmadan duramadım… Sevgililer Günün kutlu olsun, iyi ki varsın.” gibi kısa, sıcak bir mesaj yazman yeterli 💌 Sabah da daha uzun, detaylı bir şey yazarsın. Peki, aranızdaki iletişim şu sıralar nasıl, mesafeli mi yoksa tatlı mı? 💕