12. Şubatta 27 yaşıma girdim. Hala bekarım ve hayatımda kimse yok. Sizce evlilik için geç mi kalıyorum?

2 ay önce ilişkim bitti, aldatıldım. Evleneceğim kişi o diye çok emindim. Şimdi bide 27 yaşıma girdim. Çok geç kalmış gibi hissediyorum. Doğum günümde yazmadı bilene. Annesinin ve kardeşinin haberi yok galiba durumlarımı beğendiler ama onlar da kutlamadılar. Uzun zamandır böyle kötü hissetmemiştim doğum günümde. 2 gündür hayal kırıklığım düzelir diye düşünüyordum ama bugün de sevgililer günü, daha da çok tetikleniyorum. 30 a yaklaşmak beni çok korkutuyor, bekar olunca evde kalmis gibi hissettiriyor çevredekiler

12. Şubatta 27 yaşıma girdim. Hala bekarım ve hayatımda kimse yok. Sizce evlilik için geç mi kalıyorum?
Cevapla