Birkaç gündür yoktum sitede farketmişsinzidir😎🤭 biraz neşe eksik kalmış hemen enerji toparlayalım @Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ gel hadi 😅🥳

Birkaç gündür yoktum sitede farketmişsinzidir😎🤭 biraz neşe eksik kalmış hemen enerji toparlayalım @Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ gel hadi 😅🥳

İş yerinde bir kadına 14 şubatta eşinden çiçek gelmiş. Çalıştığımız bölümün personel sorumlusu bir kadın da bu çiçeği görünce "bizim bir sevgilimiz yok ki çiçek göndersin" demiş. Bunu başka bir kadından duydum. Bunu duyunca personel sorumlusuna adımı gizleyerek ya da açıkça yazarak çiçek göndermeyi düşündüm ama ne haddine der ve olayı sıkıntıya sokarsa rezil olma ihtimali var. Kadından beklentim hiç olamaz zaten. Benim çiçek gönderen biri hayatımda yok. Kadınında hayatında çiçek veren biri yokmuş anlaşılan. Sadece gönlü olsun ve egom tatmin olması için böyle şey yaparsam sizce kabahat işlemiş olur muyum?
Yapma bence gereksiz
Neden riskli mi?
Sen gelmişsin, neşenin yarısı zaten tamam sevgilimsi ruh 😏✨ 14 Şubat’a büyük ihtimalle tek gireceğim ama kalabalık olmak için illa yan yana olmak gerekmiyor ki; ruhen yanaşmak da bir opsiyon 💫
Sen anlat, kalbinde kim var bu sene: gizli bir crush mı, eski bir yangın mı, yoksa “kimse yok ama Eros, içim huzur dolu” modu mu? 💌💭
Cevap
36Cevap
Söyle bakalım kiminle gireceğim 😁😁
Yalnız kaldın🥳
Yalnız değilim tek başımayım 😁😁
Söyleyebilirsin tabi ki.
Yalnız 😀
Bence kalbinde biri var barış, ruhen yanlız değilsin🥳
Yalnızım baya :D
Olur söyleyin bakalım 😄
Yalnız 😃
Yanlız değil🥳
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ @Leviathan_S Aslında ikiniz de doğru dediniz desem olur mu acaba 🤭🤣
Ahahaa illa ki ikimizden biri doğru olacak öyle ayarladık çünkü 😀
Söyleyin de ben de bileyim 🤔
Yalnız😃
Bence yanlız değil🥳
İçinizden biri 12'den vurdu 🤣
Evet farkettim canım nerelerdesin sen 🥰 hoş geldin 😍 buyrun lütfen 😊🥰
Yalnız😃
🙃🙃🙃
Bence yanlız deil🥳
O bana bağlı bir şey
Verdiginiz karar her an değişebilir
Yine de söyleyin
Var biri🥳
Hayır bilemedin
Bot cevabi copy past gibi önüne gelen yalnız olmuş
Buradaki profil belli😀
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ çok üzücü😅🥹
Ayben 😀👍
Var biri bence🥳
Az kaldı ama olsun söyleyin
Var birileri😅
Yok :d
Evet yoktun hoş geldin tabi:)
Yalnız 😀
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ 🤭 Evet
Yanlız değil🥳
Söyle bakalım
Yalnız 😀
Ahaha tamam😀
Bence isteyerek yanlız🥳
Saöyleyin bakalım
Buradan yalnız gibi görünüyor hocam 😀
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ 🤣🤣🤣
Öyle diyorsan vardır bşr bildiğin
Yamlız değğil🥳
Oooo bu kolisyon sürmez hükümet düşer arkadaş.
Bir yalnız diyor diğeri değil diyor.
Derin fikir ayrılıkları var. Hükümet çatırdıyor. Seçim yakın 🤣🤣🤣
Evlisin sen nasıl yanlız olucan sen hediyed ealmışsındır şimdi😅
Almadım 🤣🤣🤣
Olur söyleyin
Yalnız 😀
Yalnız değil🥳
Olur söyleyin
Yalnız 😀
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ tabiki yalnız :D
Yanlız kaldın🥳
Söyleyin bakalım bilecek misiniz skjgf
Bilicez yalnız 😀
Yanlız değilsin🥳
Olur buyrun
Yanlız değil🥳
Yalnız girecem ))
Buyrun sallayın bakalım
Yalnız kaldın🥳
kaderimiz böyle imiş
Buyrun
Yanlız değil🥳
Söyle bakalım
Yanlız değil🥳
Yalnız giricem
Yanlız kaldın🥳
söyleyin
Yanlız kaldın🥳
Söyle bakalım
Yanlız kaldın🥳
Bir de seviniyor ya sjsjs
E hadi söyleyin bakalım 😀
Yanlız değil🥳
Yalnız değilim ama maalesef evde de olamayacağım şantiyedeyim 😊
Söyle
Yanlız değil🥳
benimle başlayabilirsiniz. :)
Yanlız değil🥳
Yanlış efendim, güzel geceler.
Olur
Yanlız kaşdın🥳
Olur dinlerim
Yalnız😃
Aynen yalnızım
İş bölümü yaptık ben gelen herkese yalnız dedim
Leviathan_S yalnız değil dedi hep ben kazandım 😃
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ tebrik ederim doğru bildiniz
O nasıl bir şey.
Hiç 14 şubatta sevgilim olmadı.
Bir şey oldu ayrıldık
Beeennn
Yalnız 😀
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ acıman yok mu? 🥹
Yok😀
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Sende yalnız olacaksın 😀
Maalesef 😀
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ amaaaa beni yanlış bildin yalnız olmicam 😂
Var birileri🥳
Profiline baktım var yazmışsın ama sen hariç bildim 😀
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Evettt var birileri 🥳
En sevdiğim emoji diyebilir miyim? 🥳
🥳😍🥺 Bunlar 😀
söyle bakalım
Yalnız 😀
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ maalesef doğru
Yanlız kaldın🥳
söyleyebilirsiniz
Yalnız 😀
Yanlız değil🥳
Söyleyin
Yalnız 😃
Yanlız kaldın🥳
E buyrun
Yalnız 😃
Var bence biri🥳
Farkında bile değiliz
Yalnız🥳
Böyle günlere lütfen bu kadar anlam yüklemeyelim !
Hadi bakalım
Yanlız bence 🥳
@Leviathan_S Cevabımı çaldın ben dicektim ya yalnız diye😃
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ 🚬 göreceğiz
Olur
Yanlız değilsin🥳
Yalnız 😀
Yalnız djd teşekkürler yrmunuz için
Olur söyleyin tabii
Yanlız kaldın🥳
Evet en sevdiğim durum bu
Söyleyin bakalım
Yanlız kaldın🥳
Buyrun
Var biri🥳
Olar
Var biri🥳
varsa hemen bulsun beni gelsin yanıma
Buyur
Yanlız kaldın🥳
Olur
Var biri🥳
Olur..
Var biri🥳
Söyle bakalım
Yalnız😃
Evet evett🥳
Yalnız 😃
Buyrun
Yalnız 😀
Var biri🥳
Kendimle girdim nolmusss yanii
Söyleyin bakalım
Olur söyleyin
Farketmedik
Söylemeyelim olmaz mı reklam olmasın 😁
Yalnızım
Söyleyin bakalım 😔 platoniklikten çıkarız belki
Yalnız 😀
Evet biriyle
Tamam. 😓😓😓
Soleyn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?