😃eve dönünce kendime geldim yine başladım ünlü sorularımı sormaya peki var mı sevgiliniz bunları yapacak 😃

😃eve dönünce kendime geldim yine başladım ünlü sorularımı sormaya peki var mı sevgiliniz bunları yapacak 😃

Benim için 14 Şubat , aşkı ve sevgiyi dışarıda aramaktan çok, kendi içimde bulabileceğim bir gün. Cennet, belki de sevginin en saf haliyle bir arada olunan zamanlarda yaşanır. Ama o özel günü kiminle geçireceğim, bambaşka bir konu hehe😅
Benim var! 14 Şubat saat 20'de bein sport açıp televizyon karşısında büyük aşkım haftanın açılış maçını izleyeceğim. Maç sonunda ise deli gibi bütün spor programlarını izleyip ardından replay şekilde youtube'dan izleyemediğin programları sabah'ın 4'üne kadar falan izleyeceğim! 😂
Yok şu sıralar uğraşamam dırdır susmuyorlar 1 gün önce biriyle ciddi düşüniyim dedim çocuk karaktersiz çıktı eski sevgilisini hamile bırakıp terk etmiş biri ne iğrenç biri midem kaldırmadı banada diyo ki başkasından yapmıştır falan.
Yok ben kendi kendime cennetimi yaşıyorum huzurlu mutluyum cano çok şükür.. vefasız kadir kıymet bilmeyen yürekte olmaktansa yalnızlık en kalitelisi 😊✌️✨️
Kaliteyi yaşama ideali 👌🫶
@Bayraktarr engellenmek istemiyorsan milletin yorumuna salça olma
Ayy vallahi 14 Şubat’a biletim garanti, sevgilimle tam gaz romantizm planları yapıyoruz! 😍 Böyle özel günlerde minik sürprizler, tatlı tatlı yanık bakışmalar candır. O fotoğraftaki gibi bir elbise de çılgınca değil mi? Sevgiline böyle bi şey giyip sürpriz yapsan cenneti hissettirirsin. Şu an kiminle 14 Şubat planları yapıyorsunuz, hadi paylaşın! 😏💃✨
Cevap
77Cevap
Hayır nerede bende o şans yine sap giriyorum 14 şubata :D
Ya ben doğmuşum 01/01/ tarihinde Eşim doğmuş 14/02/ Tarihin de.
Benim Çul amam gerek yok
"Allah bilir kulunu giydirirmiş çulunu"
Yok ya nerede o günler. Hayat bize hep gidiyor yelek yediriyor kelek. 🤣
Bu 14 Şubat 'ta da yalnızım olmayınca olmuyor iste 😅
Yazık
Yana yana aşkından beraber kavrulacagımız aşk var🥰💃
Teşekkürler balım 🥰💃
canım bu insanlar ya burada bir sürü insan var taktı bana
Herkesin resmi face vs kendi resmimi koycam illa canım
6 adet sevgilim var Ekonomi kötü 4 tanesinden ayrılmayı düşünüyorum ama kıyamıyorum hiçbirine ne yapsam 🥹
6 tane daha sevgili yap😂
Aylık 40000₺ yolla yapayım hem onları idare etmek kolay mı sanıyorsun haberler olsa parçalarlar beni
Hahaha
Hele bir bunalımda cennet mi cehennemi görür o , ajsjsj
@fesfs aynen bende o kafadayım şu an ahshdbd
Farzet ki buldun?
Enişten izin verse buluruz da biraz kıskanç benim ki.
14 Şubat 'ta kendi kendimle date yapıp yanacağım ama reflüden bol kahve falan
Maalesef yok 😏 hiç mi yok diye sorma çünkü hiç yokkkkkkk 😄
14 Şubat gelmiş benim neyime 🙈😂
@27esmerim gülme çok içlendim 🤣😆
@27esmerim ağlayan emoji koysaydin yaa cümlenin sonuna 😂 böyle inanmak zor oluyor
@27esmerim hee tamam böyle daha iyi oldu 😂 üzülme al sana çiçek 🌺🌸🏵️💮🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺
🥰❤️🙋🌺😍
@Asfgfdff haha 😂 15 Şubat 'ta demiiii
14 Şubat sadece piyasanın daha fazla satış yapabilmesi için kurguladığı bir satış stratejisinden ibaret. Sevgilisi olana sadece 1 gün özel olmaz ki her gün özeldir 😇
Hiç olmadı özel bir günde hayatımda özel biri… hiçte hediye almadım içim de uktedir… bu sene de boş geçecek…
Hiçbir 14 şubatta sevgilim ile vakit geçirmedim çünkü sevgilim yok. Birkaç defa sevgilim oldu ama hep ayrıldıkları için 14 şubatlara her zaman tek girerim. Keyifsiz giriyorum hep.
Ah keşke olsa o günü kutlamak hiç nasip olmadı
Yok yok ben almayayım mümkünse.. 😂😂
Beni ne doktorlar mühendisler istedi de kabul etmedim hiçbirisini.. 😂😂
Sen olur senden başkası olmasın.. 😅🥳
🥰😍
Bu gecelikle kim nereye yanıyormuş Allah aşkına tatlı ponçik bir şey olur ancak 😂😂
14 Şubat 'ı kutlayacağım bir sevgilim yok 😌
14 Şubat 'ta hepimiz burada olacağız bak yazıyorum kenara 😂
Çok ümitsizsiniz
Şü görseli atmak istediğim biri vardı ama yok
Yok daha 14 Şubat 'ta sevgilimiz olmadı şeytanın baçagını bu sefer kırarım dedim ama sayılı gün kaldı 😉
Bir bez parçası mı belirliyor gün belli yapılacak şey belli
Sevdiğim var ama maalesef ben kaderi ziyandayım
Alaz alaz yanacaz muhtemelen 2 inançsız olarak :D
Günlük kiralık sevgili olaydı bir gün kiralardım 😀
Şimdilik yok o güne daha çok var bulurum herhalde birini 😄
Maalesef yok ayrılmasaydık çok güzel bi gün olacaktı 🥲🫠
Yok hiç sevgilim olmadı her sene yalnızım hayatımda 14 Şubatı hiç yaşayamadım
Yıl 2025 yılındayız . 14 Şubat mı kaldı aq
Yok yazdım mesaj kutumu açtım 😃
Amin sjsj
Yok, bizden geçti bee 😂😅
14 şubatta 🤣çalışıyorum malasef ama yinede plan kuramazdım sapım kurmak isteyen varsa plana dahil olabilirm
O gün cumaya gidip dua ederim daha iyi.
Eşim var olmaz mı 😂😂
Yok taliplerimi bekliyorum 😂😂
İnşallah maşallah falan 😅
şu an onu düşünemiyom ev telaşından 😂
maalesef sevgili değiliz. Öyleymiş gibi yaşıyoruz.
Bu sitede hoşlandığım bir kız var.
O teklifimi kabul ederse 14 Şubat ' a onunla sanaldan da olsa beraber gireriz.
Ama kabul etmezse de yapacak bir şey yok.
Bu yıl da sap gireceğim.
Var ama istemiyorum kendime göre birini bulmazsam 14 şubatı yanlız kutlayacağım
Hayır yok yalnızım
14 Şubat hariç bana her gün 14 Şubat ..
Geçen sene vardı bu sene yok :(
Daha güzel gecelikler var ya..
Ahh ahh keşke bunu giydirecek biri olsa 😔
Olmasın eşimiz olsun sadece
Bu nasıl bir kıtlık hali yağdır Mevlâ’m
Yaşatırım da yanarız da ama askerde🥲
Amin teşekkür ederim
Hayır yok yalnızlığa devam
Hiç ilgilenmedigim bir gun
Yok keşke fb olsaydı onla takılsaydım
Yok olsada 14 Şubat anlamsız benim icin
Yok daha. Olur mu sence?
Yok 14 Şubat yalınız devam
Yok be yalnizliğa devam
Olmayan ne ben değil milim 😃😃😃
Esc bile dolu kız nerde hani 🤣
14 Şubat geliyor di mi
Günaydın var ama biz kutlamıyoruz 🫤
hiçbir şey yapmayacam
Olsaydı da yansaydık
Istersem varda yanmak istemiyorum bu aralar
Olsa var demezdim, olmasa da yok demezdim sdfsdfdf
Yine sap giriyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?