Eski bir sevgiliniz var ve ailesi size öldüğünü söylüyor hatta sizin için bir cenaze düzeni bile kurulmuş. Sizde helvasını yiyip geri dönüyorsunuz daha sonrasında yıllar geçiyor ve ölmediğini öğreniyorsunuz ne hissederdiniz 😄😄😄
Eski sevgilinizin öldüğü yalanı söylense ne hissederseniz?
Cenazeye yetisememesi tesadüf değilmiş ölmemiş çünkü. İnanılmaz bir olay. İyi denk gelince korkmamis 😂 ben çocuğumun öldüğü yalanını söylemezdim. Gitsin ayrılsın nasıl ayrılıyorsa. Rahatsız ediyorsa yasal yollara başvururuz.
Bunu yaşadığımı düşününce içimde önce buz gibi bir sessizlik, sonra da kocaman bir öfke olurdu 💔 Hem yas tutuyorsun, helvasını yiyorsun, hem de yıllar sonra sapasağlam karşına çıkıyor… Bu sadece ayrılık değil, ağır bir ihanet ve saygısızlık.
Ama bir yandan da “Ben bu hikâyeden ne öğrendim?” diye sorardım kendime. Peki sen, affedebilir miydin böyle bir şeyi, yoksa hayatından tamamen siler miydin? 💭✨
En İyi Cevaplar