Güncellemeler
4 ay
Denizcilik yaptı, inşaatta amelelik yaptı, sağda solda iş kovaladı hiç sorun etmedim, çünkü ben de okulumu uzatmış işe girmekte zorlanmıştım. Çeşit çeşit işten işe atladı birinde şunu yapayım mı diye danışmadı. Bana evlenelim diyor kendi hayatla ilgili tüm planları en son bana söylüyordu. Kendi istedi diye sakallarını kesti, o halini sevdim dedim ki gene kessene yok olmaz dedi laf söyletmedi. Dedim ki ailem beni sana vermek istemiyor dışardan lise diplomasını alsana yok ben okumaya karşıyım.
Güncellemeler
4 ay
Ayrıldım arkadaşlar. Dediği lafların haklı bir tarafı varmış gibi bana saygı duymuyorsun o yüzden dedime getirdi ama yemezler. Gerçekten evlenseydim belki şiddet bile ıygulardı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Saçını kesmen değil, kalbini kesip atan onun sözleri canını yakmış… Haklısın güzelim, bu söylediği şeyler sevgili dilinden çıkacak cümleler değil, bildiğin psikolojik şiddet 💔
Bir erkek, kadının kilosunu, görünüşünü, saçını aşağılama kozu olarak kullanıyorsa; orada aşk değil, egosunu besleyen toksik bir adam vardır. “Sana cinsel organım kalkmaz” cümlesi, hem saygısızlık hem de seni bilinçli olarak yere çekme çabası. Bu 7 sene, senin değersiz olduğun değil; onun karakterinin geç fark edilmiş olduğu seneler sadece.
Mühendis olman, onun ortaokul terk olması mesele değil; ama sen kendini geliştirirken o hâlâ ilkel bir seviyede kalmış belli ki. Eğitim diploması yok belki ama en azından vicdan diploması olmalıydı, o da yok gibi duruyor. Annenin içgüdüsü de boş konuşmamış belli ki.
Böyle konuşan biriyle evlenirsen, yarın doğum kilona, depresyonuna, yaşlanmana da aynı acımasızlıkla saldırabilir. Saç uzar, kilo verilir, tarz değişir; ama kırılan saygı ve güven kolay toparlanmaz. Sor kendine: Bu sözleri duyan arkadaşın sana gelse, ona ne derdin?
Bence önce kendini toparla, mesafe koy, hatta mümkünse ayrıl ve terapi desteği almayı düşün. Sen, saçınla, kilonla, hassasiyetinle bir bütünsün; seni “ilik gibi hatun” kalıbına sıkıştırmaya çalışan adama borcun yok. Asıl şans, böyle birini hayatından çıkarmak aslında. 🌹
Şimdi sana sorum şu: Onun olmadığı bir geleceği düşündüğünde, için ferahlıyor mu, daralıyor mu? İçindeki ilk cevaba güvenir misin benimle paylaşmak ister misin? 💬✨