Geçmişinde afedersiniz her türlü haltı yemiş bir insanla (sevgili/evli) olur muydunuz?

Uy*şturucu, çapkınlık, hapis ne deseniz meğer benim birkaç aydır konuştuğum insanda varmış artık şaşırma yetimi kaybettim bu insana karşı çünkü yapmadığı şey kalmamış. Söz bana gelince hepsini geçmişte bıraktım sadece kendimi sana adadım diyor. Hoş görmemi bekliyor. Doğru şimdi bunların hiçbiri yok ama hayatımı nasıl böyle bir insana heba edeyim?
Güncellemeler
4 ay
Zaten direkt ayrıldım evleneceğim insanı seçmek benim kararımda olan bir şey ama çocuğumun babasını seçmesi imkansız işte bu yüzden
Geçmişinde afedersiniz her türlü haltı yemiş bir insanla (sevgili/evli) olur muydunuz?
Cevapla