Ben şey düşünüyorum bence dün gece başka bir kızla konuştu ve kafasına yatmadı sonra sabah bana yazdı gibi geliyor sizce?

İki gün önce konuşmaya başladığımız bir çocuk vardı konuşuyorduk ama dün gece mesajıma hiç bakmadı akşam 7 de atmıştım o da bu sabah 11’de yazmış İstanbul’a gidip geldim bakamadım kusura bakma falan diye
Ben şey düşünüyorum bence dün gece başka bir kızla konuştu ve kafasına yatmadı sonra sabah bana yazdı gibi geliyor sizce?
Cevapla