Kız gece uyku bastı dedi 11 de sabah 5 ye uyanmış rüyamda seni gördüm iyi misin yazdı?

İçine şüphe girdi ilk defa böyle yaptı sabah erken saate uyanıp şüphelendim acaba biriyle mi konuşuyor beni mi aldatiyor diye o saate neden uyansın seni rüyamda gördüm desin

Kız gece uyku bastı dedi 11 de sabah 5 ye uyanmış rüyamda seni gördüm iyi misin yazdı?
Cevapla