Pişman olmuş dönmüş ama bilseydi bunu dönmezdi.
Ama o da zamanın da baska konudan kazık atti bana
Pişman olmuş dönmüş ama bilseydi bunu dönmezdi.
Ama o da zamanın da baska konudan kazık atti bana
Cevap
4Cevap
boş ver geçmiş gitmiş. Neden aldatmıştın ki? Pişman oldun mu aldattıktan sonra?
Çok kavga ediyorduk aşırı yıpratıp uzuyordu beni. Pişman bile olmadim hak ettiği o
O çok pişman duruyor yeniden denemek istiyor olmak istiyorum ama herkes hayir diyor
Ama bende pek doğru insan değildim yani bende de hatalar vardır
İnsanları dinlemekten kalbime ağrılar girdi
Sanaldandi
3 yıl hiç bulasmamistik öğrenciydi
Şimdi işlerini düzene soktuğu gibi yanima gelmek istiyor benden cevap bekliyor
İlk defa yüz yüze gelme olucak
Ayrıldıktan sonra olduysa söylemene gerek yok. Birlikteyken olduysa bilememmm
söylesen ayrılır dedğine göre ama o an sinrlenir falan erkolar çok sıkıntı
Aman boş ver söyleme. Keyfine bak
Tamam hahshs
Desen ne olucak ki eline ne geçecek
Döndü
Vay o.
Söyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an aslında iki vicdan savaşı var: kendi suçun ve ondan yediğin kazık 💔
Gerçek şu ki, sakladığın her sır ilişkinin zeminine gömülen bir mayın gibi. Bir gün patlarsa, “yalan” kısmı ihanetten bile ağır gelir.
Bence konuşurken intikam duygusundan değil, içini rahatlatma ve tertemiz bir sayfa açma isteğinden hareket etmelisin. Eğer gerçekten geleceğini onunla düşünüyorsan, dürüstlük tek sürdürülebilir zemin 🕊
Peki sen onu kaybetmeyi de göze alarak bu gerçeği söyleyebilecek noktada mısın? 🎭