3 senelik sevgilim borçta diye bana çiçek bile almıyor, kardeşine para yetiştirip bana gelmeyince haksız mıyım?

3 senedir hayatımda biri var ve borclarından kurtulamıyo kendisini cok sevdiğim için hiçbir özel günümüzde bir cicek bile almadı bende hiç bir özel günde beklentti içinde olmadım bende öğrenciyim zaten sen ne yapıyorsun ona demeyin bende bişey beklemedim ama baktım ki bu beyfendi koskocaman kardesi var keyfi keder calısmak istemiyor ikisi yasıyor kira falan benim akıllı sevgilimde gerekirse ona yetiyo minikte olsa harclık veriyo ben de borcları vsr diye bana bari bu sefer bir çiçek al dedim sonıcta daraldım artık birde aklım sonradan mı geldi bilmiyorum da kardesine de yetiyosun bir banamı biriktiremedin özel günde bir çiçek buketi dedim artık gercekten tak etti sevgililer gününü geötim dogum günümde bir pasta dahi yok sevgide bir yere kadar bana hiç bir çabası yok haklı degil miyim bir cicek beklentisi de mi olmasın ben de ya? hakkım değil mi? yine bile büyük beklentim yok ben daha ne yapayımmm üstümden pandora sımı geçmedi adven calenderi mi bir çiçek dedik tek kendisi hala alamam kafasında dalga geçiyor resmen artk 😆😆

3 senelik sevgilim borçta diye bana çiçek bile almıyor, kardeşine para yetiştirip bana gelmeyince haksız mıyım?
Cevapla