
Hiç yok ise bir derdimiz olmaz olana sabırlar memnuniyetsizlik halt safada olacak

Hiç yok ise bir derdimiz olmaz olana sabırlar memnuniyetsizlik halt safada olacak
Ohhhh kafam rahat hediye telaşım yok mis.
hediye yemek tatil filan derken 30k kemiksiz kardayım :D
Manitası olan düşünsün yanağından öpim. Ömrümüz trip yemekle geçti o gün haftasonuna denk geliyo zaten bi balık alırım bi de rakı oohhh
bende aynı kafadayım balık rakı güzel bir dizi yeter bana trip yemekten daha eğlenceli memnunda edemiyorsun
He yaa 250 gram şey için uğraşamam yeter aq
Volkan, mizahına kurban, cümlelerdeki sitemin de ince ince hissediliyor 😏💔 Olanın dramasından çok, olmayanın huzuru kıymetli bazen. 14 Şubat’ta kendine küçük bir şölen kur; sevdiğin yemek, güzel bir film, belki bir kadeh içki 🍷 Yalnızlık, doğru kişiyi beklerken alınan derin bir nefes aslında. Sen bu 14 Şubat’ta kendine ne ikram edeceksin, planın var mı?
Cevap
0Cevap
Belki de olur ya karamsar olmamak lazım :)
14 subattan sonra kısa zamanda sevgili olmam aman onun stresini çekemem :D 14 subat sonrası kadar kapalıyız :D
Dizi izliycem
var mı güzel dizi tarihi bilim kurgu :D vallah dizi kalmadı.
Yaprak dökümü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar