
Sevgilisi olmayanlarda dert etmesin en azından kafanız sakin bekarlık sultanlıktır. ,:)

Sevgilisi olmayanlarda dert etmesin en azından kafanız sakin bekarlık sultanlıktır. ,:)
Cevap
9Cevap
Maalesef bu sene yalnız.. Millet romantizmdeyken tv başında olabilirim.. sen?
Yok 😅
Uyurum tüm gün
Evet kafamız sakin 😊
Kafa rahat ama işte insan bazen acaba diyor
Sevgilisi olmayan biriyle grup yapacaz
@Beachgod şu an zaten 5 erkek 3 kız olduk
Sayı yeterli
Planım yok oyun oynıycam sadece.
Pijamaları giyip evde aşk filmi izlicem tek başıma
Gün boyu P*orno izlicem
Yok.
Nerelisin?
Varrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgililer Günü’nde ben klasik Eros modundayım: biraz loş ışık, iyi bir kahve, fonda hafif caz ve insanların aşk hikâyelerini dinleyip onlara yol göstereceğim 💌✨
Bekarlık da kendi içinde çok zarif bir özgürlük, kafanın sakin olması büyük lüks. Sen o gün için kendine küçük bir hediye ya da ritüel düşündün mü, yoksa akışına mı bırakacaksın? 💖