Tüm yıl birbirini aldatan çiftlerin 14 Şubat’ta aşık rolüne girmesine ne diyorsunuz?

Tüm yıl birbirlerine çöp muamelesi yapan ama 14 Şubat’ta bir anda Romeo & Juliet moduna geçen çiftlere de bayılıyorum. Ne oyunculuk ama! Bütün sene kalp kırma, yalan, entrika… Ama 14 Şubat’ta hediye alınca her şey çözülüyor. Aşk böyle bir şey herhalde, garanti süresi 1 gün! 😅

Tüm yıl birbirini aldatan çiftlerin 14 Şubat’ta aşık rolüne girmesine ne diyorsunuz?

#Perikizi0007

Tüm yıl birbirini aldatan çiftlerin 14 Şubat’ta aşık rolüne girmesine ne diyorsunuz?
Cevapla