Kızım eşimi dövdü evden gidiyor eski esimde bana bağırıyor telefonda bıktım artık?

Esimden bosandik 2. ci karimla ve kızımla birde 2. ci esimden oglumla yaşıyorum yaşıyorum neyse bugün yemek yiyorduk eski esim esim yokken oturmaya geldi bize oglum da eşime söyledi o da gelmesin istemiyorum dedi kızımda sanane benim evim onunda evi sen yokken o vardı dedi esimde bana bak ben babanla evliyim annene benzetme beni dedi kızım saçına yapıştı esim tutununca yere attı çelme takıp bende tuttum ne yapıyorsun dedim küfürler etti gitti eski esimde aradı beni bana bağırıyor ben gelirim istediğim zaman ne bileyim ben ne istersem yollamak zorundasın o ev benim diye bende yeterr diye bagirdim kapattım şimdi esimde almam evime daha diyor özür dilemedigi sürece diyor arada kaldım ne yapsam bilmiyorum biri esim biri evladım.
Kızım eşimi dövdü evden gidiyor eski esimde bana bağırıyor telefonda bıktım artık?
Cevapla