3 yıllık nisanlimdan ayrılarak dogru mu yaptim, toksik iliski belirtisi mi?

3 yıldır birlikteliği 10 gün önce bitirdim. nisanlim kafasında çok kurup hzursuz olan birisi.(Oğlak burcu) Uzak olup görüşme olayı biraz az olduğu zaman WhatsAppdwn arayıp ekran açıp tüm aklına takılana bakar. Neyse kendisi de bana hassas Allah var. O yüzden ses etmedim. ama en son bir şey bulamıyor bende kendimden emin olunca bak bir daha aynısı olursa olmaz tepkim farklı olur dedim. Oda bırak bir şey çıkmasın ben mort olayım sana daha bağlanırim dedi. neyse Geçen ameliyat oldu. Her türlü desteği sağladım yanında oldum. Geçen hastanede birden huzursuz oldu. Yine aynısını yaptı. Sen bir şey beğenince görmüyorm insytani aç dddi baktı bir şey yok. Bende tepki gösterince instadan çıkardı. Bende demek öyle olmaz hayatında çıkar deyip ayrıldım. U dönüşü yaptı alttan almadım. Hastanede yatsa da bıraktım.

3 yıllık nisanlimdan ayrılarak dogru mu yaptim, toksik iliski belirtisi mi?
Cevapla