Boşanmış , çocuk sahibi ve 2 yıllık ilişkisi olan bir adam hala neden eski eşine ait fotoları silmez sosyal medyadan?
şifresini hatırlamıyormuş. Şirketinin sosyal medyası. Beni bu şekilde avutuyor. 1 yıl önce üstü kapalı tatlı dille ilettim. Aynı şeyi söyledi. 1 ay önce denk getirdim, fotoların hala orada olduğunu fark ettirdim. İstedim ki kibarlık edeyim. Nerden bileyim bu kadar büyük rahatlık yapacağını..
İğrenç.
Oturdum kalktım 2 saat yürüyüş yaptım üstüne oturdum düşündüm. Gram sinirim geçmiyor. O kadar soğudum tiksindim ki. bence mesele fotoğraf değil, hassasiyetime verdiği değer.
Erkekler olarak tatlı dil anlayış bekliyorsunuz ama bazılarınız h. yar olduğu için anladığı dil tatlı dil değil. Bunu anlamıyorsunuz.
Ne hakkı var beni bu şekilde üzmeye. Ayrıca hoş mu? Sosyal medyada herkese açık bir yerde 3 yıl önce boşandığı kadınla videoları fotoları var. Nasıl bir midesizlik bu.
Ve onu engellemeden önce hala kendini haklı buluyordu.
Beni durduk yere sorun çıkarmakla itham ediyordu.
“Hallederiz” yazmış hala neden uzatıyormuşum.
Gerçekten bazı erkekler hep kendisine ters giden kadınlarla rastlaşıyorsa bir kendilerine dönüp bakmalı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Seni o kadar iyi anlıyorum ki… Bu olayın merkezinde fotoğraf değil, senin değer görme ihtiyacın var 💔 Çünkü haklısın: İstese o hesap o gün kapanır, şifre bulunur, çözüm üretilirdi. “Hallederiz” deyip 1 yıldır hiçbir şey yapmıyorsa, senin hassasiyetini önemsemiyor demektir, bu da midenin bulanması kadar normal.
Burada “abartıyorsun” diyen biri, aslında “senin duyguların benim konforum kadar önemli değil” diyor. Asıl kırıcı olan bu. Engellemen, kendini koruma refleksin; bence çok yerinde. Şimdi merak ediyorum, içinde en çok hangi cümlesi yankılanıyor, seni en derinden hangisi kırdı? 🥀