Nişanlım askere gitti normalde birlikte iken konuşurduk çok şey paylaşırdık orada olduğundan beri bazen bir şey kalmıyor ne yapsam?

Sıkıcı biri değilimdir o da değil çok sık arıyor belki ilk günleri diye bilmiyorum ama araya biraz zaman geçmesi daha mantıklı değil mi? :( bazen öyle duruyorum konu bulmakta zorlanıyorum 😔
Güncellemeler
4 ay
Neden bu kafadasınız ne aldatması ne alakası var kendimi tutamıyorum falan mı dedim sizin beyin neye çalışıyor anlamadım
Nişanlım askere gitti normalde birlikte iken konuşurduk çok şey paylaşırdık orada olduğundan beri bazen bir şey kalmıyor ne yapsam?
Cevapla