Asik oldugum cocukla dalga gectim, engelledi ve konusmuyor; sizce hakli mi, asik olsa bunlari tolere etmez miydi?

Hoşlandığım kişi biz tanışırken bana yaşını yalan söylemişti. Benden de yakında yurt dışına taşınacağım için, gece kulübünde çalıştığım için ve yalanları ortaya çıkacak diye ayrılmıştı. Yoksa kendisine zarar verebileceğini falan söylüyordu. Daha sonra ben onun yaş yalanını öğrendim ve alay ettim ortak arkadaşlarla beraber. Sonra da "seninle tanışabilmek için öyle söyledim, mecbur kaldım" dedi. Ona masal kitabı fotoğrafları falan gönderdim. "Yaşıtlarınla takıl" gibi cümleler kullandım. Aramız bozuldu ama zaman zaman düzeldiği de oldu. Sonra aradan zaman geçti. fotomontajla kadın kılığına soktum, komik elbiseler giydirdim, onunla alay ettim, Whatsapp grupları açıp kardeşimle ve arkadaşlarla beraber dalga geçtik. O da benimle iletişimi tamamen kesmeye karar verdi. Aslında birçok kez beni engelledi ama ben ona yazıp aynı şeyleri yapmaya, dalga geçmeye devam ettim. İnsan gerçekten aşık olsa yine de bunları tolere edip konuşmaya devam etmez mi?

Asik oldugum cocukla dalga gectim, engelledi ve konusmuyor; sizce hakli mi, asik olsa bunlari tolere etmez miydi?
Cevapla