Sevgilim is arkadaşlarıyla yemeğe gidip beni rahatsız eden çocukla takılmaya devam ederse ayrılmalı mıyım?

Selimle iş arkadaşlari ile yemeğe gittik oradaki bir çocuk benimle bir daha görüşmek istemediğini söylemiş bende benimle görüşmek istemeyen sevgilimle Aynı masada oturamaz dedim bu yüzden sevgilimi uyardım aradan ,2 ay zaman geçti yine yemeğe gitmişler bu yüzden tartiştik ayrılma aşamasina geldik ayrimalimiyim

Sevgilim is arkadaşlarıyla yemeğe gidip beni rahatsız eden çocukla takılmaya devam ederse ayrılmalı mıyım?
Cevapla